به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، در این نشست که با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران و روسای ادارات و شعب تهران برگزار شد، علی اصغر سفری مدیرعامل در سخنانی ضمن بررسی شرایط بانک گفت: شتاب دهی به فعالیت های اجرایی بانک اولویت دارد و بر این اساس تغییراتی در آیین نامه ها و نظام نامه ها در نظر گرفته شده است.
وی با تشریح اهمیت تعامل با نهادهای نظارتی افزود: گزارش های جامع، شفاف و دقیقی از عملکرد بانک برای بانک مرکزی و نهادهای نظارتی آماده و ارسال شده است که می تواند گام مهمی در تقویت تعاملات باشد.
سفری گفت: در بخش های مختلف، نقاط قوت و ضعف را بر اساس گزارش ها شناسایی کرده ایم و تدابیری برای بهره گیری عملی از این بررسی ها در نظر گرفته شده است که از جمله می توان به تهیه بسته سیاست های منابع و مصارف اشاره کرد.
تاکید بر اعتبارسنجی در فرایند اعطای تسهیلات، روشن بودن نحوه استفاده و مصرف تسهیلات اعطایی، شناسایی نحوه گسترش خدمات در بخش پایانه ها و پذیرندگان فروشگاهی و تلاش برای جذب بنگاه ها و کسب و کارهای کوچک و متوسط از دیگر محورهای مورد تاکید مدیرعامل بانک گردشگری بود.
این گزارش حاکی است در این نشست همچنین گزارش هایی از کمپین های طراحی شده برای حوزه های تقویت منابع و مصارف،بررسی مسائل حقوقی شعب و عملکرد حوزه آموزش برای حاضرین ارائه شد.