به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت نو، وی افزود: ما باید مشکلات درونی را در صنعت بیمه حل کنیم و مقدمه آن افزایش هماهنگی است. البته ما حداقل در 15 سال گذشته تا این حد با شبکه نمایندگان تبادل نداشتیم. ما به یک ادبیات مشترک رسیده ایم و نقطه عطفی برای شروع خوب به حساب می آید.
معاون فنی بیمه های اشخاص و مسئولیت بیمه تجارت نو یادآور شد: قوانین و مقررات کنونی چندان کاربردی و شیرین نیست و تاخیر در اصلاح آن، رکود و فساد را در پی خواهد داشت. البته در همه مشاغل، مصادیق خوش اخلاقی و بداخلاقی وجود دارد اما در کل، همه موارد بی اخلاقی توسط بیمه مرکزی بررسی و با آن برخورد می شود.
سوری ادامه داد: در موضوع شبکه فروش، چالشی که همیشه وجود داشت و به لطف شورای هماهنگی رفع شده، وجود صدای واحد از شبکه فروش است. در شورای هماهنگی، تک روی وجود ندارد و هر چقدر که صدای واحدی را حفظ کنیم با بیمه مرکزی ارتباط کامل تری خواهیم داشت.
وی گفت: فضای کسب و کار فرصت چون تعلل هایی را ندارد و زودتر این آیین نامه ها امیدوارم به نتیجه برسد. شبکه فروش منتظر خبر خوب برای حضور در بازار است.