پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 352615 تاریخ : 1397/04/28-13:05:05
,10025,
شبکه فروش بیمه سرمد از طریق برنامه های آموزشی و تخصصی تقویت می شود

دکتر کاتب در نشست هم اندیشی مدیران ستادی و استانی و تقدیر از نمایندگان برتر کشور :

شبکه فروش بیمه سرمد از طریق برنامه های آموزشی و تخصصی تقویت می شود

نشست هم اندیشی مدیران ستادی و استانی بیمه سرمد در مشهد با حضور دکتر مجتبی کاتب رییس هیات مدیره، سید روح اله علیپور عضو هیات مدیره و معاونت مالی-اداری، معاونین و مدیران این شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد؛ در ابتدای این جلسه که روز گذشته 97/4/27 در هتل آزادی مشهد با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد، رییس هیات مدیره ضمن تشکر از زحمات و تلاش های صورت گرفته در سه ماهه نخست سال جاری همکاران، لزوم یکسان سازی کیفیت ارائه خدمات در تمامی استان ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: شعب شرکت در سراسر کشور باید به لحاظ دانش علمی در سطح قابل قبولی قرار داشته باشند و برای تحقق این مهم، برنامه ریزی های متعددی به منظور تقویت شبکه فروش از طریق برگزاری دوره های آموزشی و تخصصی صورت گرفته است.

دکتر مجتبی کاتب در بخش دیگری از سخنان خود توسعه تعاملات با بانک صادرات ایران را به عنوان بزرگترین و ارزنده ترین مشتری این شرکت مورد تاکید قرار داد و افزود: گسترش همکاری های مشترک بانک-بیمه از طریق ایجاد ارتباط مستمر با مدیران بانک صادرات استان ها و نیازسنجی از آن ها، یکی از مهمترین رویکرد های شرکت در سال جاری می باشد؛ بر همین اساس ما در بیمه سرمد باید به عنوان خدمتگزاران مجموعه بانک صادرات انجام وظیفه کرده و تمامی تلاش خود را در جهت جلب رضایت صد در صدی آنان به کار بندیم.
سید روح اله علیپور عضو هیات مدیره و معاونت مالی-اداری نیز در این نشست، از عملکرد شعب بیمه سرمد در سه ماه نخست سال جاری اظهار رضایت کرد و گفت: خوشبختانه در این بازه زمانی به واسطه ایجاد انگیزه مضاعف در میان پرسنل از طریق رفتار سازمانی قابل قبول، مثبت بودن فضای شغلی، اجرای طرح طبقه بندی و ارزش یابی مشاغل و ارتقای کیفی سطح خدمات رفاهی، اهداف پیش بینی شده شرکت محقق شده است.
وی ایجاد هماهنگی میان واحدها و تسریع در انجام امور توسط شعب را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در فضای رقابتی امروز، سرعت در ارائه خدمات به بهترین نحو ممکن امری لازم و ضروری است و تمامی پرسنل باید در خصوص حفظ و ادامه این روند کوشا باشند.
در پایان این نشست هم اندیشی، مدیران استانی ضمن معرفی عملکرد شعبه خود، در فضایی دوستانه مشکلات و موانع موجود را بیان کردند و رییس هیات مدیره نیز پس از استماع موارد مطروحه، نسبت به بررسی و ارائه راهکار در خصوص رفع این موانع اقدام نمود.
در طی این جلسه که بیش از 5 ساعت به طول انجامید، عملکرد کلیه شعب به لحاظ آمار و ارقام بررسی و نظرات مدیران استانی و مشکلات آنها مورد ارزیابی قرار گرفت، همه واحدهای استانی در خصوص ارائه بسته های متنوع بیمه ای به مشتریان بزرگ و ایجاد انگیزه در نمایندگان از طریق برگزاری جشنواره های گوناگون به تبادل اطلاعات پرداختند.
در پایان سه مدیریت استانی و بیش از 10 نفر از نمایندگان برتر در سراسر کشور به لحاظ عملکرد مطلوب معرفی شدند و با اهدای لوح، تندیس و هدایای نقدی از آنان تقدیر به عمل آمد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 200
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران