به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت,مبلغ شارژ خودکار بر اساس قرارداد مشتری با شرکت ایرانسل و اعلام آن از سوی این شرکت به بانک سامان تعیین میشود تا اگر شارژ مشتری به حداقل تعیینشده رسید، بدون نیاز به اقدامی از سوی مشتری، اعتبار وی شارژ شود.
بر اساس این گزارش، «شارژ خودکار ایرانسل» از مجموعه خدمات سرویس بانکسا در بانک سامان بهشمار میرود و مشترکان اپراتور دوم تلفن همراه میتوانند با ثبت درخواست در هریک از شعب بانک سامان در سراسر کشور بهرهمند شوند.
این گزارش حاکی است، فعال یا غیرفعال کردن سرویس شارژ خودکار، تعیین یا تغییر حداقل مبلغ (آستانه) و میزان شارژ خط ایرانسل، امکانپذیر است. البته درصورت غیرفعالکردن سرویس، قرارداد مشتری با بانک همچنان پابرجاست و با گرفتن همین کد میتواند این سرویس را فعال کند.