پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 575796 تاریخ : 1400/01/11-16:34:40
,2,
سیاست های اعتباری بانک توسعه تعاون با نگاهی جامع به مسائل بانکداری تدوین گردیده است

سیاست های اعتباری بانک توسعه تعاون با نگاهی جامع به مسائل بانکداری تدوین گردیده است

مدیر عامل بانک توسعه تعاون در خصوص تدوین و ابلاغ سیاست های اعتباری بانک در سال جدید توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش بانک و صنعت: حجت اله مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون اظهار داشت: سیاست های اعتباری سالیانه تبیین کننده اهداف، راهبردها و راهکارها و راهنمای عملیاتی ارکان اعتباری بانک است.
وی تصریح نمود: طی چند سال اخیر همواره اهتمام بر این بوده است پیش از آغاز سال جدید، این سند مهم به کلیه همکاران به ویژه ارکان اعتباری بانک ابلاغ گردد و تکلیف همکاران برای ارائه خدمات عمومی و تخصصی اعتباری در سال پیش رو مشخص و تبیین شده باشد.
مهدیان با اشاره به لزوم توجه کافی به بانکداری اسلامی گفت: ارتقا و بهبود ضوابط و شرایط معاملات اسلامی جایگاهی ویژه در محتوای سیاست های اعتباری دارد.
وی با تبیین نقش توسعه ای بانک افزود: افزایش و تنوع بخشی به خدمات و فعالیت توسعه ای، حمایتی بانک از مهمترین بخش های این سند راهبردی بانک توسعه تعاون می باشد.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون خاطر نشان کرد: حجم فعالیت بانکداری به صورت مستمر در حال افزایش بوده است و همکاران با اهتمام ویژه ای سهم بسزایی از این عملیات را بر عهده داشته اند. از این رو تقویت کادر اعتباری ستاد، مدیریت شعب استان ها و شعب از اهمیت ویژه ای برخودار است و در این سند راهکارهای تقویت تبیین و مشخص گردیده است.
مهدیان رعایت عدالت اعتباری را از مهمترین اهداف این بانک برشمرد و گفت: جهت بهبود و ارتقای عدالت اعتباری و حفظ حقوق و تکریم مشتریان؛ ضروری است فرآیندهای اعتبارسنجی تخصصی به خوبی صورت پذیرفته و اولویت های سرمایه گذاری با توجه به اسناد بالادستی مشخص باشد.
وی تکریم عموم مشتریان حقیقی و حقوقی را از الزامات اخلاق حرفه ای عنوان نمود و گفت: برای برنامه ریزی و ارائه خدمات شایسته به عموم مشتریان، سطح ارتباطی بانک با مشتریان با توجه به نوع فعالیت اقتصادی و ظرفیت های شرکت ها ممکن است در طیف متنوعی باشد و شرکت هایی که فعالیت اقتصادی و تولیدی گسترده داشته و باعث اشتغال جمعی گسترده می شوند نیازمند ارائه وقت و توجه بیشتر،از سوی بانک هستند از این رو تلاش شده است در سیاست ها به ارتقا مکانیزم مدیریت مشتریان بزرگ به صورت ویژه ای پرداخته شود، تا با ارائه خدمات شایسته به کارآفرینان و تولید کنندگان بزرگ، شرایط مناسبی برای رونق تولید فراهم گردد.
مهدیان نگاه جامع به موضوع بانکداری را بسیار مهم دانست و گفت: فعالیت بانکی از دیدگاه کلان نیازمند راهکارهای مناسب تجهیز منابع و نیز تخصیص بهینه منابع و مصارف و رعایت نظم و انضباط نقدینگی است و چنانچه بانک با برنامه دقیق در چارچوب های حرفه ای بانکداری اعم از تجهیز منابع، تحقق درآمدهای مشاع و غیر مشاع، مدیریت اثربخش هزینه ای و مدیریت مطالبات عمل نماید، بستر مناسبی برای اجرای برنامه های اعتباری بانک فراهم خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 207
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران