پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 694292 تاریخ : 1403/07/29-16:38:50
,10027,
سی و یکمین همایش ملی و دوازدهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه

سی و یکمین همایش ملی و دوازدهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه

سی ویکمین همایش ملی و دوازدهمین همایش بین المللی بیمه وتوسعه با موضوع « رضایت مندی و اعتماد مردم به صنعت بیمه» روز 13 آذرماه 1403 در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشکده بیمه، در دومین جلسه شورای سیاست گذاری همایش بیمه و توسعه که روز شنبه 7 مهرماه 1403 با حضور دکتر پرویز خوشکلام خسروشاهی رئیس کل بیمه مرکزی و رئیس شورای سیاست گذاری همایش بیمه و توسعه 1403 و سایر اعضای این شورا برگزار گردید، «رضایت مندی و اعتماد مردم به صنعت بیمه» به عنوان موضوع همایش بیمه و توسعه سال 1403 به تصویب رسید.

همچنین محورهای سی ویکمین همایش ملی و دوازدهمین همایش بین المللی بیمه وتوسعه به شرح زیر اعلام شد:
1. تجربه جهانی: سازوکارهای موفق در افزایش اعتماد به صنعت بیمه
2. نقش نهاد ناظر در افزایش اعتماد به صنعت بیمه و رضایت مندی مردم
3. الگوی نظارت هوشمند و تأثیر آن بر افزایش اعتماد در مشتریان بیمه
4. تقویت ساز و کارهای حمایت از حقوق بیمه گذاران، بیمه شدگان و سایر ذی نفعان بیمه در موارد ناتوانی مالی مؤسسات بیمه
5. نقش مدیریت ریسک شرکت های بیمه در افزایش رضایت مندی و اعتماد مشتریان
6. نقش رتبه بندی مؤسسات و نهادهای بیمه ای در رضایت مندی و اعتماد مردم به صنعت بیمه
7. ساز و کار اتکایی و تأثیر آن در ایفای تعهدات شرکت های بیمه و افزایش رضایت مندی زیان دیدگان و اعتماد عمومی مردم
8. تأثیر قیمت گذاری منصفانه و شفاف بر اعتماد مشتریان
9. نقش بیمه های درمان و اتومبیل در افزایش رضایت مردم، با توجه به سهم آن ها از حق بیمه تولیدی صنعت
10. نقش آموزش و آگاهی بخشی در افزایش اعتماد به صنعت بیمه
11. نهادهای مستقل سنجش، ارزیابی خسارت، داوری و تصمیم ساز صنعت بیمه (نهادسازی یا توسعه و سامان دهی نهادهای موجود) و نقش آن در اطمینان خاطر و آرامش بیمه گذاران و اعتماد عمومی
12. تأثیر تبلیغات و بازاریابی بر اعتماد به صنعت بیمه
13. تعاملات انسانی و نقش آن در افزایش رضایت مندی مشتریان
14. نقش شبکه های اجتماعی در افزایش اعتماد به صنعت بیمه
15. استفاده از فناوریهای نوین در طراحی و توسعه خدمات مشتریان
16. نقش هوش مصنوعی در ایجاد رضایت مندی و اعتماد به صنعت بیمه
17. نقش شرکت های فناور پایه بیمه ای در افزایش رضایت و اعتماد ذی نفعان اکوسیستم بیمه

برنامه های کلی همایش سال 1403 نیز شامل «برگزاری کارگاه های آموزشی پیش رویدادهای همایش»، «برگزاری پنل های تخصصی»، «برگزاری کارگاه های آموزشی (پسارویداد)»، «معرفی چهره ماندگار صنعت بیمه»، «معرفی کتاب سال صنعت بیمه (تألیف و ترجمه)»، «معرفی کارمند و مدیر برتر صنعت بیمه»، «معرفی ایده برتر در صنعت بیمه»، «معرفی رساله ها و پایان نامه های برتر دکترا و کارشناسی ارشد»، «معرفی پژوهشگر برتر صنعت بیمه» و «معرفی مقالات برتر» می باشد.
صاحب نظران و مشارکت کنندگان علمی می توانند، مقالات خود را پیرامون محورهای تعیین شده تنظیم و به دبیرخانه همایش ارسال نمایند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 214
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران