به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون در ارتباط ویدئوکنفرانسی با مدیران استانی و روسای شعب سراسر کشور اظهار داشت: یکی از برنامه های بانک در دوره جاری ارائه گزارش اقدامات، تبیین سیاست ها و راهبردهای بانک به همکاران سراسر کشور است تا همکاران با آگاهی از جدیدترین تدابیر و برخورداری از اطلاعات به روز، آمادگی کافی برای پیشبرد برنامه ها و ارائه خدمات بهینه به مشتریان را داشته باشند.
وی افزود: اطلاع تمامی ارکان مدیریتی و اجرایی بانک از سیاست ها، راهبردها و راهکارها موجب می شود همه همکاران در اجرایی نمودن سیاست ها ایفای نقش نمایند.
شیخ حسینی تصریح نمود: ارائه رهنمودها و راهکارها به مشتریان و معرفی طرح ها و محصولات صرفا معطوف به وظایف همکاران بازاریابی نمی باشد، بلکه همکاران پشت باجه نیز با آگاهی از سیاست ها و راهبردها می توانند در ارائه طرح ها و جذب مشتریان نقش فعالی ایفا نمایند.
سرپرست بانک توسعه تعاون تاکید کرد: با بررسی مفاد سیاست های اعتباری و ارزی، تلاش گردیده تا بسیاری از جاذبه ها و مزیت های رقابتی در ارائه خدمات تخصصی صدور ضمانت نامه و گشایش اعتبار اسنادی لحاظ شود و همکاران شعب ابزارهای مورد نیاز برای ارائه بسته خدماتی جذاب به مشتریان را در اختیار داشته باشند.
وی ابراز داشت: ابعاد متنوع سیاست های اعتباری و ارزی با توجه به پیشنهادها و نقطه نظرات همکاران شعب و مشتریان مورد بازنگری قرار گرفته است و پیش بینی می شود شرایط مناسبی برای استفاده همکاران از ابزارهای متنوع جذب مشتریان فراهم شده باشد.
شیخ حسینی خاطر نشان کرد: از همه همکاران شعب انتظار می رود از این بستر مناسب خدمات بانکی بیشترین بهره را در معرفی خدمات به مراجعین و جذب مشتریان ببرند و عملکرد مناسب واحدها و اشخاص و اجرای مناسب این سیاست ها از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.
سرپرست بانک توسعه تعاون گفت: جایگاه های مهم مدیریتی در سطح استان ها بر اساس شایسته سالاری و عملکرد مناسب و سلامت حداکثری اداری تکمیل می گردد و نام و نشان افراد اهمیت چندانی ندارد.
وی تاکید کرد: سرمایه انسانی مزیت رقابتی بانک توسعه تعاون است و نقش نیروی انسانی از هرگونه تکنولوژی، محصول و روش نوین مهم تر است، زیرا ابزارها و راهکارها دائما در مسیر رقابت، در حال تغییر و جایگزینی و دگرگونی هستند، اما سرمایه انسانی نقشی مهم و فراگیر در طول زمان برای پیشرفت و موفقیت بانک بر عهده دارند به همین خاطر تکریم سرمایه های انسانی و توجه به مسائل و مشکلات آنها حائز اهمیت می باشد.
وی ادامه داد: مدیران استانی با توجه به عملکرد واحدها و تحقق عملکرد بر مبنای اهداف و به دور از سلائق و روابط، از ابزارهای انگیزشی برای ترغیب همکاران جهت ارتقای سطح کارآمدی بهره ببرند.
شیخ حسینی گفت: تاکید دارم بانک توسعه تعاون بانک تخصصی تعاونگران و بنگاه های کوچک و متوسط است و بیشترین انرژی و زمان همکاران باید صرف ارائه خدمات به این جامعه هدف باشد و بر این اساس قراردادها و تفاهمات و برنامه های بانک به گونه ای راهبری می شود تا جامعه هدف بالاترین سهم را در سبد خدمات بانک داشته باشد.
سرپرست بانک توسعه تعاون گفت: مهمترین راهبرد بانک در دوره سال جاری تجهیز منابع و مدیریت نقدینگی از طریق ارائه خدمات بهینه و جذب مشتریان است و برنامه های کوتاه مدت نیز بر این اساس تدوین گردیده و از همه واحدها و همکاران نیز انتظار می رود در همین مسیر انجام وظیفه نمایند.
گفتنی است این جلسه با حضور سید باقر فتاحی رئیس هیأت مدیره، محمدجعفر ایرانی و امیرهوشنگ عصارزاده، اعضای هیات مدیره، سعید معادی معاون مدیرعامل در امور استان ها و بازاریابی، حسن شریفی معاون مدیرعامل در امور عملیات بانکی، احمد محمدی مدیر امور استان ها و شعب، حمیدرضا البرزی مدیر امور اعتباری، یونس کلانتری رئیس اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار و الهام قزی معاون ارزیابی اداره کل اعتبارات برگزار شد و تعدادی از مدیران و همکاران استانی نیز مطالب و نقطه نظرات خود را مطرح نمودند.