به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا حسین زاده در بازدید امروز خود از تعدای از شعب کشیک نوروزی از جمله شعبه مرکزی بانک ضمن تقدیر از تلاش های کارکنان در خدمت رسانی به مشتریان در ایام پایانی سال گفت: تسهیل و تسریع ارایه خدمات بانکی به مشتریان همواره یکی از مهم ترین دغدغه های مدیران و کارکنان بانک ملی ایران به عنوان بزرگ ترین بانک کشور است.
وی افزود: این مهم در ایام خاص سال به ویژه ایام پایان سال و نوروز که ارایه خدمات بانکی مطلوب اهمیتی دو چندان می یابد، باید بیش از پیش مورد توجه باشد.
حسین زاده تصریح کرد: با توجه به گستردگی شعب و اقبال مردم نسبت به بانک ملی ایران به عنوان بانکی امین و مورد اعتماد، روند خدمت رسانی در روزهای خاص و پایانی سال نیز باید با قدرت ادامه یابد.
مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد: خدمت رسانی به مشتریان در نوروز 98 نیز مانند سال های گذشته باید به نحوی مطلوب صورت گیرد تا رضایت خاطر مشتریان ایجاد شود.