به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بانک سامان، مصطفی ضرغامی معاون بانکی و بازاریابی در گفتوگو با «سامان رسانه» با اعلام این خبر گفت: این ستاد با عضویت مدیریت پشتیبانی، مدیریت بانکداری الکترونیک، مدیریت بانکداری خرد و مدیریت روابط عمومی و صدای مشتریان تمهیدات لازم برای خدمترسانی در پایانههای مرزی کشور عراق در مدت پیادهروی اربعین را اجرایی خواهد کرد.
معاون بانکی و بازاریابی بانک سامان تصریح کرد: از روز اول آبان 7خودرو و کانکس ثابت بانک سامان در سه پایانه مرزی، خدمات بانکی را در اختیار زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) قرار میدهند و تا بازگشت کامل زائران در منطقه حضور خواهند داشت.
ضرغامی اظهارداشت: مقرر شده است در تمام پایانههای مرزی کارشناسان بانکی بهصورت شبانهروزی حضور داشته باشند تا مشکل احتمالی پیشآمده را در لحظه حل کنند.
گفتنی است، بانک سامان در سال گذشته نیز با حضور فعال در مرزهای غربی کشور، خدمات بانکی را به زائران حسینی ارایه کرد.