به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی بانک دی، علیرضا عاطفیفر ـ سرپرست بانک دی ـ در مراسم رونمایی از این سامانه که همزمان با جلسه شورای معاونان انجام شد، ضمن تقدیر از زحمات همکاران معاونت بانکداری الکترونیک و طرح و توسعه برای طراحی و به کارگیری سامانه بر استفاده و بهرهبرداری همه کارکنان از آن تاکید کرد.
در ادامه این جلسه عظیم نوید تهرانی ـ معاون طرح و توسعه ـ ضمن اشاره به سوابق سامانه بخشنامهها در بانک دی از بدو تاسیس و چگونگی بهرهبرداری همکاران از این سامانه اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که اغلب از جانب همکاران در بانک مطرح میشود، عدم دسترسی سریع به متن بخشنامههای مورد نیاز و نبود راههای مختلف جستوجو برای دستیابی به آنهاست.
به گفته وی در جهت حل این مشکل با همکاری معاونت فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک سامانه جدید طراحی و بالغ بر725 بخشنامه صادره از بدو تاسیس از سوی همکاران معاونت طرح و توسعه در سامانه بارگذاری شد که در پورتال داخلی بانک در زیربخش پیوندهای داخلی قابل دسترسی و مشاهده است.
در ادامه مراسم رونمایی از این سامانه مسعود حقخواه ـ جانشین معاونت طرح و توسعه ـ به تشریح قابلیتهای سامانه پرداخت و بیان اینکه امکانات مختلفی از جمله توانایی جستوجو از طریق کلید واژه در آن فراهم شده است به استفاده از سامانه در امر آموزش همکاران توسط معاونت سرمایه انسانی و توسعه مدیریت و انجام کنترلهای داخلی توسط معاونت بازرسی و حسابداری از این طریق اشاره کرد.
به گفته وی همکاران میتوانند برای دسترسی به این سامانه از طریق نام کاربری و کلمه عبور تخصیص داده شده اقدام کنند.
حقخواه ادامه داد: از دیگر امکانات سامانه جامع مدیریت بخشنامهها علاوه بر توان جستوجو با استفاده از شماره، موضوع و مرجع صادرکننده میتوان به قابلیت دسترسی به بخشنامههای منسوخ شده در یک فیلد جداگانه اشاره کرد که امکان جستوجو در آنها نیز وجود دارد.