به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ,رئیس اداره کل رفاه و درمان بانک ملی ایران در این مراسم که در سالن هماش حافظ ادارات مرکزی این بانک برگزار شد، با اشاره به تلاش های گسترده صورت گرفته برای طراحی و تهیه این سامانه ابراز داشت: با اجرای این سامانه ، تحول بسیار بزرگی در حوزه درمان بانک ملی ایران انجام می شود که به اعمال سیاستگذاری ها و نظارت های بهتر و لحظه ای تر منجر خواهد شد.
حسین دشتی با تقدیر از حمایت های مدیر عامل بانک در زمینه مسائل درمانی کارکنان گفت: در سامانه جدید بهداشت و درمان بانک ملی ایران ، علاوه بر کاهش هزینه ها ، کارایی حوزه درمان و سطح نظارت ها ارتقا می یابد.
انجام انواع تحلیل های مالی ، فردی ، خانوادگی ، دارویی و …، محاسبات الکترونیک ، تفکیک هزینه های درمان، شخصی سازی و یکسان سازی دفترچه های درمانی، رسیدگی به نسخ درمانی در تمام نقاط کشور، تهیه پرونده درمانی الکترونیک برای کارکنان و خانواده آن ها، نظارت سیستماتیک و امکان دریافت انواع گزارش های آماری از جمله مهمترین مزایای سامانه جامعه بهداشت و درمان بانک ملی ایران می باشد.
این سامانه که مدتی به صورت آزمایشی مورد استفاده قرار گرفته است، طی روزهای آتی در سطح تهران اجرایی خواهد شد و بزودی نیز در سراسر کشور عملیاتی می شود.