پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 624013 تاریخ : 1401/12/03-22:40:24
,10025,

در دهمین هفته از پویش فناورانه سه شنبه های نوآورانه صنعت بیمه:

"سامانه بیمه کوثر من" رسما معرفی شد

سامانه بیمه کوثر من در دهمین هفته از سه شنبه های نوآوری در بیمه مرکزی، با حضور رئیس کل و هیئت عامل بیمه مرکزی و مدیرعامل و همکاران بیمه کوثر معرفی شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، در ابتدا مدیرعامل شرکت نکاتی را در خصوص اقدامات بیمه کوثر با محوریت نوآوری در محصول و فرآیند ارائه داده و هدف اصلی شرکت را افزایش رضایت مشتریان و سودآوری عنوان نمود. ابوالفضل آقادادی در توضیح "سامانه بیمه کوثر من" اشاره داشت تمامی درگاه های مرتبط در این سامانه تجمیع شده اند و کارکنان، شبکه فروش و مشتریان از طریق آن می توانند به بررسی موضوعات مربوطه بپردازند.

در ادامه مدیر توسعه فناوری های دیجیتال و همکاران شرکت به بررسی ساختار و معرفی امکانات و خدمات "سامانه بیمه کوثر من" به عنوان بستر ارائه خدمات یکپارچه مشتریان در سیر تحول دیجیتال پرداختند و توضیحاتی را در خصوص پنل های بیمه گذاران، کارکنان، نمایندگان و مراکز درمانی ارائه و اعلام نمودند درگاه هایی همچون صدور و اعلام و پرداخت خسارت آنلاین، CRM، پورتال نمایندگان، پورتال درمان، مدیریت ریسک و... در "سامانه بیمه کوثر من" تجمیع شده و جامعیت و یکپارچگی، هوشمندی و تحلیل پذیری، متصل و مرتبط بودن تمام اجزای سیستم به یکدیگر، تجمیع داده های مختلف بیمه گری و غیر بیمه گری، توسعه سریع و آسان ماژول ها و امکانات جدید و استفاده از مدل وب اپلیکیشن پیش رونده (PWA) جهت اجرا و نصب در سیستم عامل های اندروید و IOS از جمله مزایای سامانه فوق هستند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 220
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران