پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 267693 تاریخ : 1395/12/15-11:47:25
,1,15,
سامانه

سامانه "بانکداری مجازی" تجارت رونمایی شد

با راه اندازی سامانه "بانکداری مجازی" بانک تجارت ، دسترسی یکپارچه به کلیه خدمات الکترونیک و بخش مهمی از خدمات شعبه ای برای مشتریان این بانک فراهم شده است .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک تجارت ، در آئین رونمایی از این خدمت ، اکبری نایب رئیس هیات مدیره بانک تجارت با اشاره به اینکه معرفی "بانکداری مجازی" در راستای برنامه های راهبردی بانک تجارت برای توسعه محصولات نوین بانکی با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان صورت می گیرد اظهار داشت : بانکداری مجازی مشتریان را قادر می سازد تا علاوه بر دسترسی یکپارچه و آسان به خدمات بانکداری آنلاین، به بسیاری از خدمات شعبه ای بانک تجارت همچون افتتاح انواع حساب بانکی، درخواست تسهیلات ، خرید ارز دانشجویی ، تایید اصالت ضمانتنامه ، درخواستگواهی حساب لاتین و درخواست صدور دسته چک نیز بصورت غیرحضوری دسترسی پیدا کنند .

وی افزود : بانکداری مجازی با رویکرد کمک به حفظ محیط زیست از طریق کاهش سفرهای درون شهری و استفاده بسیار کمتر از کاغذ ، محصولات و خدمات بانکی را با یکپارچگی و تنوع بیشتر به مشتریان عرضه می نماید و صرفه جویی چشمگیر در وقت و هزینه مشتریان به دنبال خواهد داشت .

اکبری در ادامه با اشاره به برنامه‌های حوزه فناوری اطلاعات این بانک برای ارائه محصولات و خدمات جدید مطابق با نیازهای مشتریان و توجه به توسعه کمی و کیفی خدمات الکترونیک موجود اظهار داشت : تداوم سودآوری بانک در گرو حرکت به سمت کسب و کارهای نوین است که عمدتا متکی بر بانکداری الکترونیک هستند. در این مسیر فناوری اطلاعات و ارتباطات نقطه اتکاء و زیرساخت اصلی آن خواهد بود و در همین راستا بهینه‌سازی و توسعه نرم افزاری و سخت افزاری حوزه IT بانک  بصورت مستمر و هدفمند تداوم خواهد یافت .

در ادامه این مراسم حق وردی قائم مقام مدیرعامل بانک تجارت نیز با بیان اینکه موتور پیشران بانکداری مجازی ، بخش فناوری اطلاعات بانک تجارت است گفت: در بانکداری امروز تنها از طریق توسعه و ارتقاء مستمر خدمات بر مبنای نیازهای مشتریان است که می توان مدل کسب و کار بانک را بهبود بخشید . وی تاکید کرد :همزمان با تمرکز جدی بر ایجاد و توسعه Corebanking، طبق برنامه ریزی های صورت گرفته تا اردیبهشت ماه سال96 از هشت محصول دیگر برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان رونمایی خواهد شد.

گفتنی است بانک تجارت طی هفته های اخیر نیز از دو خدمت الکترونیک "تجارت پی" ، در حوزه پرداخت های خرد با استفاده از فناوری واقعیت افزوده (QR) و "سبزپرداز" در حوزه مدیریت موبایلی پرداخت قبوض رونمایی کرده است . هموطنان گرامی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این خدمات به پایگاه اطلاع رسانی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir مراجعه کنند .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 210
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران