پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 583968 تاریخ : 1400/04/13-12:41:10
,10028,22,
سازمان تامین اجتماعی در ارائه خدمات غیر حضوری ، سازمانی پیشرو است

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی :

سازمان تامین اجتماعی در ارائه خدمات غیر حضوری ، سازمانی پیشرو است

مدیران تامین اجتماعی استان خوزستان با نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی؛ حجت الاسلام مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس یازدهم میهمان اداره کل تامین اجتماعی خوزستان بود. در این نشست سید محمد مرعشی، مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان در خصوص نحوه استفاده از خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی در قالب طرح 3070 و تاثیر آن در کاهش مراجعات حضوری، نحوه تقسیط و مهلت باقی مانده بخشودگی جرائم تا آخر این ماه و دیگر خدمات سازمان توضیحات لازم را به نماینده مردم شادگان داد .

دکتر علی ولی منش، مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان نیز توضیحاتی در خصوص توقف صدور دفترچه، نسخه الکترونیک و امکان شبانه روزی کردن درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان شادگان داد.

در انتهای این نشست حجت الاسلام مجید ناصری نژاد از زحمات کارکنان سازمان تامین اجتماعی تقدیر و تشکر کرد و گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، سازمان تامین اجتماعی در بهترین زمان ممکن اقدام به ارائه خدمات غیرحضوری خود نمود و در ارائه خدمات غیرحضوری سازمانی پیشرو است .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 189
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران