به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری بر اساس ساختار جدید تدوین شده، از این پس این مرکز به شکل 24 ساعته و تحت نظارت شرکت «باشگاه گردشگری ایرانیان» که از شرکت های عضو گروه مالی گردشگری است، خدماتی چون راهنمایی مشتریان در خصوص مسائل بانکی، ثبت شکایات و پیشنهادات، رفع مشکلات اضطراری بانکی و معرفی خدمات و محصولات بانک گردشگری را انجام خواهد داد.
گفتنی است این مرکز بعد از گذراندن دوره های آموزشی سخت افزاری و نرم افزاری برای پاسخگویان به شکل رسمی آغاز به کار کرده است.
مشتریان بانک گردشگری و عموم مردم می توانند با تماس با شماره 23950 از خدمات این مرکز در تمام روزهای هفته و تمام ساعات شبانه روز بهره مند شوند.