مدیرعامل بیمه رازی تاکید کرد: مسیر اصلی شرکت بیمه رازی منطبق بر پنج چرخش استراتژیک است و در دو سال اخیر اصلاحات قابل توجهی در این زمینه صورت گرفته و عامل بازگشت بیمه رازی به بازار و حفظ جایگاه مناسب آن شد.
او ادامه داد: بیمه رازی به عنوان اولین شرکت بخش خصوصی صنعت بیمه در کنار ورود به کنسرسیوم های مختلف، از منابع مالی در زمینه سرمایه گذاری حداکثر استفاده را داشته و تاکید بسیار بر مشتری مداری و ارائه خدمات به روز داشته است.
این عضو هیئت مدیره بیمه رازی خاطرنشان کرد: در ابتدای سال 1402 مذاکرات بسیاری خوبی در سطح کشور در زمینه ارائه خدمات به روز به سازمان ها و شرکت های بزرگ صورت گرفت که تا به امروز دستاوردهای بسیار خوبی در زمینه جذب سازمان های بزرگ همچون بنیاد شهید و گروهای صنعتی بخش خصوصی رخ داده است.
جباری بیان کرد: در بررسی فعالیت شرکت بیمه رازی در سال 1401 شاهد اتفاق های خوبی بودیم که از این موارد می توان به تحقق بودجه برنامه ریزی شده، عضویت در کنسورسیوم انرژی، افزایش سهم بازار، کسب رکوردهای خاص در صنعت بیمه و … اشاره کرد.
او با اشاره به افزایش سطح تعامل ستاد و شعب با شبکه نمایندگان و کارگزاران گفت: شبکه فروش در سال 1401 توانست سهم تولید حق بیمه خود را افزایش دهد و در کنار مجتمع و شعب تخصصی در سراسر کشور راه اندازی شد.
مدیرعامل بیمه رازی با بیان اینکه امید و مسیر روشن تری در سال 1402 پیش روی کشور قرار دارد تاکید کرد: در سال 1402 باید بیش از سال گذشته تلاش و فعالیت صورت گیرد زیرا اهداف بزرگتری در کشور، صنعت و شرکت بیمه رازی ترسیم شده است.
جباری ادامه داد: در سال 1402 طبق برنامه ریزی های گذشته سامانه های الکترونیک در بیمه رازی بیش از گذشته مورد استفاده قرار خواهد گرفت که تا به امروز زیرساخت های این مهم فراهم شده است و این موارد در حالی بیان می شود که یکی از اولویت ها ارائه خدمات برخط از سوی بیمه رازی است.
او خاطرنشان کرد: در سال های گذشته شرکت بیمه رازی با بیمه موتورسیکلت شناخته می شد و این شناخت در سال های اخیر تغییر کرده و برنامه ریزی و هدف بر آن است تا این شرکت در سال های نزدیک به عنوان یک شرکت برخط و نوآور در زمینه خدمات الکترونیک شناخته شود.
این عضو هیئت مدیره بیمه رازی تاکید کرد: حرکت به سمت سامانه های برخط و استفاده از امکانات الکترونیک، ارائه خدمات به روز و متفاوت به مشتریان و کسب بالاترین میزان رضایت آ« ها است.
جباری افزود: در کنار طراحی سامانه های فروش و ارائه خدمات، باید سامانه های تحلیل و بررسی برخط در زمینه خسارت ها نیز طراحی و در اختیار همکاران قرار گیرد.