بانکداری الکترونیک که طی سال های گذشته از ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی نیز برخودار شده، می تواند یک راهکار مناسب برای انجام امور روزمره ای باشد که فرد را پیش از آن به شعب بانک ها می کشاند.
اکنون با این خدمات بر بستر اینترنت و به راحتی حتی با گوشی تلفن همراه می توان پول جا به جا کرد، استعلام چک گرفت، قبض پرداخت کرد، شارژ اینترنت خرید و بسیاری از امور دیگر روزمره را سر و سامان داد.
سامانه بام، اپلیکیشن ایوا، اپلیکیشن بله، اپلیکیشن 60، دستگاه های خودگردان و... می توانند بسیاری از خدمات شعبه را به مشتری ارایه دهند. همچنین با مراجعه به سایت بانک ملی ایران بخش خدمات الکترونیک می توانید از خدمات متنوع دیگر این بانک آگاه شوید.
باجه آنلاین (اولین و تنها سامانه مشاوره آنلاین بانکی در کشور) نیز هم اکنون در پیام رسان بانکی بله، اپلیکیشن ایوا، سامانه بام و اپلیکیشن 60 در دسترس هم وطنان عزیز است و مشتریان گرانقدر می توانند در صورت تمایل سؤالات بانکی خود را مطرح و از کارمندان بانک پاسخ های تخصصی و حرفه ای دریافت کنند.
همچنین مرکز ارتباط مردمی بانک ملی ایران با شماره تماس 64140-021 پاسخگوی مشتریان عزیز است.