/2021/7/14000416112516.jpg
زر ماکارون این بار به دنبال توسعه بازار بین المللی
زرماکارون برای استفاده از 13 هزار و 800 شعبه فروشگاه زنجیره ای اسپار در 48 کشور تفاهم نامه همکاری امضا کرد. در حال حاضر با اقدامات و هدف گذاری صورت گرفته، محصول پاستای این شرکت به بیش از 80 کشور دنیا به صورت مستقیم و غیرمستقیم صادر می شود. به رغم این موفقیت کسب شده، مجموعه زر ماکارون دست از تلاش برنداشته و برای توسعه بازارهای هدف صادراتی خود و افزایش حجم صادرات و به دست آوردن سهم بیشتر از بازارهای جهانی اقدامات و نوآوری های دیگری را نیز در دستور کار قرار داد.
به گزارش بانک و صنعت، از جمله اقداماتی که این شرکت برای افزایش سهم خود از بازارهای جهانی در نظر گرفته می توان به استفاده از ابزارها و راه های نوین برای افزایش صادرات اشاره کرد. در این راستا ظرفیت فروشگاه های زنجیره ای اسپار مورد توجه مدیران زرماکارون قرار گرفت تا از این پتانسیل برای معرفی و فروش محصولات شرکت با توجه به تعدد، گستردگی و همچنین مراجعات زیاد شعب فروشگاه های زنجیره ای بهره ببرند. از جمله اقدامات خوبی که دراین بین صورت گرفت، می توان به انعقاد تفاهم نامه همکاری با مجموعه فروشگاه های زنجیره ای «اسپار» اشاره کرد. شرکت «اسپار» یک شرکت بین المللی در صنعت خرده فروشی است که در 48 کشور دنیا با 13هزار و 800 شعبه در حال فعالیت است.
به تازگی شعب این برند در ایران با نام اسپار ایران آغاز به کار کرده است. با توجه به فعالیت این برند بین المللی در کشورهای مختلف جهان و گستردگی فعالیت، شعب و مشتریان فراوان آن، گروه صنعتی پژوهشی زر به خوبی با شناسایی این ظرفیت اقدام به همکاری با این برند فروشگاهی کرده تا با استفاده از ضریب نفوذ این برند جهانی، بتواند سهم خود از بازارهای جهانی را افزایش دهد. زرماکارون با عرضه محصولات خود در فروشگاه های زنجیره ای «اسپار» که در بسیاری از کشورهای دنیا فعال است ضمن معرفی محصولات، صادرات خود را نیز به صورت مویرگی افزایش می دهد؛ امری که علاوه برافزایش صادرات موجب افزایش تولید و اشتغال زایی در کشور نیز خواهد شد و به موازات آن می تواند از تجارب کسب شده از آن در همکاری با سایر برندهای جهانی نیز برای افزایش صادرات بهره ببرد.