به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، کریمی عضو هیات مدیره بانک در این مراسم اظهار داشت: برای تصدی پست های مدیریتی تلاش می شود از همکاران واجد شرایط، تحصیل کرده و عمل گرا استفاده شود تا علاوه بر ایجاد امکان تقویت جایگاه بانک ملی ایران، رضایت بیش از پیش مشتریان بانک مورد توجه جدی قرار گیرد.
در این نشست بارانی مدیر امور شعب منطقه دو کشور نیز گفت : باید قدر فرصت خدمت را دانست بی شک بازکردن گره های کوچک و بزرگ از زندگی مردم یک وظیفه برای تمام مسئولان و همکاران بانک ملی ایران محسوب می شود.
در ادامه این مراسم، ویسی گزارشی از عملکرد دوران مدیریت خود و اسلامیان چشم اندازی از برنامههای آتی خود در این اداره امورشعب را ارائه کرد.