پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 596648 تاریخ : 1401/03/04-09:25:22
,2,
رونمایی از پروژه کمند در بانک توسعه تعاون

رونمایی از پروژه کمند در بانک توسعه تعاون

پروژه کمند(کنترل متمرکز نمایشگرهای دیجیتال) در همایش کارشناسان روابط عمومی بانک توسعه تعاون رونمایی گردید

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون در کارگاه آموزشی همکاران ستادی و استانی بانک اظهار داشت: این پروژه با هدف مدیریت و ساماندهی نمایشگرهای شعب سراسر کشور به اجرا درآمده است که اطلاع رسانی محصولات و خدمات بانک، سرویس نوبت دهی در شعب و تحلیل عملکرد شعب در میزان ارائه خدمات به مشتریان از جمله مزایای این پروژه است.

رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: فعالیت های مناسبی در طی سال های اخیر در حوزه روابط عمومی صورت پذیرفته است که همراهی همکاران روابط عمومی در استانها نیز در این مهم اثربخش بوده است.
وی افزود: کارکرد روابط عمومی در حوزه های اطلاع رسانی در صورتی قابل اتکا است که این واحد در جایگاه اصلی و رفیع خود قرار داشته باشد.
رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: انعکاس عملکرد و خدمات ارزنده بانک در حوزه های مختلف در تقویت بانک به لحاظ افزایش سرمایه و ارتقای سطح بانک در سطح جامعه و دولت تاثیرگذار بوده است و تداوم این رویکرد نیز قابل اهمیت است.
فتاحی خاطر نشان کرد: طی سال گذشته بیش از 250 هزار میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک توسعه تعاون پرداخت شده است که از جمله ده هزار میلیارد ریال در حوزه مشاغل خانگی و ده هزار میلیارد ریال در حوزه اشتغال زایی برای مددجویان کمیته امداد بوده است و سهم قابل توجهی از عملکرد اعتباری بانک در حوزه های توسعه ای و حمایت از بخش های مهم تولید و اشتغال کشور بوده است.
وی گفت: تسهیل در پرداخت تسهیلات عمومی و حمایت از فعالیت های دانش بنیان از راهبردهای بانک در دوره پیش رو است.

امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: پیشرفت های فناوری اطلاعات موجب تحولات گسترده ای در حوزه کسب و کار و بانکداری شده است و تغییراتی در فرآیندهای بانکداری در حال وقوع است که همکاران روابط عمومی نقشی مهم در مواجهه فعالانه و کمک برای مدیریت جریان تغییرات بر عهده دارند.
وی افزود: شایسته است روابط عمومی در چرخه صحیح اطلاعات میان درون و برون سازمان نقش کارآمد ایفا نماید و در نگهبانی از ارزشها و دارایی های سازمان پیشگام باشد.
عصارزاده خاطرنشان کرد: انعکاس واقعیت های درون به برون سازمان نیازمند بستر مطمئن و شفاف اطلاعات است.
وی گفت: از همکاران حوزه روابط عمومی انتظار می رود با روحیه یادگیرنده بر اوضاع و احوال سازمان تسلط و احاطه کافی داشته باشند.
محمد جعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: تولیدات، ذخایر و منابع مالی و اقتصادی و نیز سرمایه ملی هر کشور محسوب می شوند و همچنین ابعادتاریخی، فرهنگی و دارایی های غیرملموس و معنوی کشور نیز در این حیطه قابل ارزیابی هستند و جایگاه ایران از لحاظ سرمایه ملی در میان کشورهای دنیا مطلوب است که قابل ارتقانیز می باشد.
ایرانی گفت: روابط عمومی نقش ارتباطی میان جامعه و سازمان را عهده دار است و همکاران روابط عمومی بانک توسعه تعاون نقش اساسی در تبیین خدمات و دستاوردهای این بانک ایفا می کنند.
سعید معادی معاون مدیر عامل بانک توسعه تعاون در امور استانها و بازاریابی گفت: روابط عمومی از محورهای اصلی فرهنگ سازی در سازمان است و می توانند در یکپارچگی میان افکار عمومی و سازمان مؤثر واقع شوند.
وی افزود: همکاران روابط عمومی در برندسازی، هویت و اعتبار سازمان نقش کلیدی ایفا نمایند و با تولید محتوای کاربردی و تخصصی و ارسال پیام های مخاطب محور، در ایجاد اعتماد میان سازمان و مخاطبین و مشتریان فعالیت نمایند.
صاحب نظر ارتباطات در ادامه گفت: پیام و محتوا با مکانیزم هایی در شکل های گوناگون و قالب های متنوع از سوی روابط عمومی به مخاطب منتقل می شود و بازخورد آن نیز از سوی مقابل انعکاس می یابد و حفظ این دو رابطه دو سویه در وضعیت و رویکرد مناسب می تواند در برانگیختن اعتماد به سازمان و حفظ احترام تاثیرگذار باشد.
معادی خاطر نشان کرد: تبیین عملکرد گذشته و استمرار اقدامات بر مبنای قانون نیز می تواند زمینه ساز اعتماد باشد.
وی رویکرد پژوهش گری و تحقیق را برای همکاران الزامی دانست و گفت: روابط عمومی خود باید محرک و برانگیزنده باشد و سازمان را به حرکت درآورد و در حرکت سازمان به سمت تعالی و پیشرفت، به عنوان پیشران و پیشرو عمل نمایند.
معادی تصریح نمود: روابط عمومی اندیشمند، دانش محور، یادگیرنده، محقق و مردم مدار به عنوان سرمایه ای قابل اتکا در سازمان و جامعه مطرح است.
محمد ذوالفقاری معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون در امور مالی و پشتیبانی گفت: وظیفه معرفی، حفظ و ارتقای دارایی های معنوی و نامشهود سازمان و نیز معرفی برند و جایگاه بانک در سطح کشور وظیفه تک تک کارکنان سازمان محسوب می شود و معرفی به صورت تخصصی این دارایی ها بر عهده روابط عمومی متخصص و باانگیزه است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 203
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران