به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابطعمومی بیمهکوثر، مدیرعامل شرکت در نشست هماندیشی مدیران که باحضور اعضای هیاتمدیره، مدیران ستاد و سرپرستیهای سراسر کشور در جوار حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، ضمن بیان این مطلب، تصریحکرد: با تدوین این پازل، مدیران با محیط کسبوکار واقعی صنعت بیمه و همچنین محدودیتها و فرصتهای جدید آشنا میشوند.
مجید مشعلچی فیروزآبادی هوشمندسازی کسبوکار را عامل افزایش تعامل و ارتباطات موثر بینبخشی دانست و گفت: در این پازل نتایج فروش، خسارت، سرمایهگذاری، فرایندها، نحوه تعامل با ذینفعان و مشتریان و نیز توانمندسازی بخشهای مختلف بررسی میشود.
وی با بیان اینکه با هوشمندسازی کسبوکار وظایف و فرایندهای اصلی کسبوکار در این شرکت بازنگری میشود، افزود: دستیابی به اطلاعات اثربخش و کارگشا، دقت و کیفیت و در نهایت، افزایش سوداوری و رضایت ذینفعان و بیمهشدگان ازجمله مزایای اجرای این پازل است.
مدیرعامل شرکت با تاکید براین مطلب که کار بدون برنامه اثرگذار نخواهد بود، خاطرنشانکرد: انتظار داریم با امضای میثاقنامه در اردیبهشتماه سالجاری و هماندیشی مدیران و بیان مشکلات و دغدغهها و همچنین ارایه راهکارها شاهد جهشی عظیم در شرکت باشیم.