پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 616911 تاریخ : 1401/03/22-18:05:55
,2,
روان بودن تسهیلات دهی یکی از موارد ماندگاری مشتریان است

سرپرست بانک توسعه تعاون؛

روان بودن تسهیلات دهی یکی از موارد ماندگاری مشتریان است

سرپرست بانک توسعه تعاون روان بودن تسهیلات دهی به مشتریان را یکی از موارد ماندگاری مشتریان دانست.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه ایران، محمد شیخ حسینی با بیان اینکه شبکه اعتبارات در صف و ستاد همچون قلب و دستگاه گردش خون برای بدن است گفت: سلامت، جوانی و تخصص از ویژگی های بخش اعتباری بانک توسعه تعاون است.در دوره ای که نیروهای فعلی اموراعتبارات در حال فعالیت هستند کمترین مشکلات را در حوزه اعتباری داشته ایم.در همین زمینه تسهیلات دهی به موقع و مناسب یکی از موارد ماندگاری مشتریان در بانک توسعه تعاون می باشد .
سرپرست بانک توسعه تعاون با اشاره به چالش کمبود نیروی انسانی دربخش اعتباری گفت: با توجه به اینکه افزایش سرمایه به عنوان یکی از چالش های بانک مطرح شده اما اگر مشکل سرمایه انسانی را حل کنیم بقیه مشکلات سازمان رفع می شود. اگر بتوانیم سطح سرمایه انسانی را ارتقا دهیم وانگیزش ایجاد کنیم خیلی از مشکلات حل می شود.
شیخ حسینی با بیان اینکه بخش مهمی از عملیات اصلی بانک در بخش اعتبارات انجام می شود، بیان کرد: حجم کار و تکالیف در حال افزایش است و با استفاده از فناوری می توان بخشی از فشار کار را کاهش داد.
وی بار دیگر بر چالش کمبود نیروی انسانی در بخش اعتبارات اشاره کرد و گفت:به دنبال آن هستیم تا یکسال آینده ابزار،امکانات و فرایندهایی را تعریف کنیم تا از سنگینی کار همکاران در این بخش کاسته شود.
سرپرست بانک توسعه تعاون یادآورشد:«یکپارچه سازی» می تواند بخش عمده ای از مشکلات را حل و بخش نگری ها را رفع کند. به عنوان یکی از راهبردها به دنبال اجرای یکپارچه سازی در بانک در تمام فرایندها و بخش ها هستیم.
شیخ حسینی در پاسخ به دغدغه کارکنان اعتبارات درباره بحث های معیشت و پرداخت ها نیز تاکید کرد:در موضوع ارتقای سطح معیشت کارکنان به هیچ وجه به دنبال اقدامات نمایشی و شعاری نیستم.باور دارم که یکی از 13 رکن حاکمیت شرکتی ایجاد انگیزش است.به دنبال حل ریشه ای چالش دریافتی کارکنان هستیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد:تمرکز زدایی یکی از راهبردهای بانک در سال های آینده است و به نظر می رسد تفویض اختیار و تمرکز زدایی می تواند بخش از مشکلات واحد اعتبارات را کاهش دهد.
وی در پایان بیان کرد:در بخش اعتبارات باید روحیه ریسک پذیری وجود داشته باشد تا بتوانیم احتمالات آینده را در محاسبات مد نظر قرار دهیم.
حمیدرضا البرزی ،مدیر امور اعتباری بانک نیز با تشریح حوزه ماموریت خود گفت:حوزه اعتبارات در ساختار جدید دارای دو اداره کل اعتبارات و اداره کل امهال و وصول مطالبات است.
وی افزود:صندوق توسعه ملی، بانک توسعه تعاون را با توجه به عملکرد و رعایت مقررات به عنوان بانک اول می شناسد و بر این اساس 17 درصد از منابع بانک را منابع صندوق توسعه ملی تشکیل می دهد.
وی با بیان این که بانک توسعه تعاون به عنوان یکی از بانک های موفق در طرح ملی اشتغال پایدار روستایی و عشایری معرفی شده است ،گفت:در این بخش 20 هزار میلیارد ریال از منابع صندوق توسعه ملی به علاوه 20 هزار میلیارد ریال از منابع داخلی بانک به این طرح بزرگ ملی اختصاص یافته است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 205
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران