به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی، دکترهمتی در این نشست از مدیران روابط عمومی به عنوان قلب سازمان ها یاد کرد و گفت: مدیران باید با بهره گیری از شیوه های نوین ارتباطی و تبلیغاتی خدمات سازمان خود را به خوبی به مردم معرفی کنند.
وی افزود: اقناع افکار عمومی با ارائه اطلاعات صحیح و به موقع از اهمیت بالایی برخوردار است و مدیران روابط عمومی باید با شناسایی مشکلات سازمان خود نسبت به اطلاع رسانی شفاف اقدام و اعتماد مردم را جلب کنند.
دکتر همتی در خصوص استفاده مناسب از بودجه تبلیغاتی گفت: این وظیفه مدیر روابط عمومی است که با توجه به اهداف سازمان خود و استفاده از شیوه های نوین تبلیغات اثر بخش در راستای معرفی محصولات و خدمات خود به مردم داشته باشد و در صورتی که بتوان هماهنگی برای انجام یک کار گروهی میان دستگاه های تابعه وزارت اقتصاد صورت گیرد، این اثر بخشی چند برابر می شود.
رئیس کل بیمه مرکزی گفت: اگر شرکت های بیمه به خوبی اقدامات خود را در راستای پرداخت خسارت های بزرگ اخیر منتشر می کردند صنعت بیمه، امروز مورد انتقاد برخی قرار نمی گرفت چرا که صنعت بیمه در سال های اخیر نه تنها در حوادث بزرگ همچون معدن یورت، قطار سمنان، پلاسکو و زلزله های اخیر به خوبی ایفای نقش کرده است بلکه در بخش مسئولیت های اجتماعی نیز بسیار فعال بوده و شرایط خوبی بر صنعت بیمه حاکم است.
وی افزود: در مجموع، مدیران روابط عمومی سازمان ها به خصوص حوزه اقتصاد باید به افزایش امید و آرامش در جامعه کمک کنند.