پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 348966 تاریخ : 1397/02/26-13:34:04
,15,
روابط عمومی ها باید نگاه حرفه ای به موضوعات داشته باشند

معاون وزیر ارتباطات:

روابط عمومی ها باید نگاه حرفه ای به موضوعات داشته باشند

معاون توسعه مدیریت ، هماهنگی و امور پشتیبانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اهمیت فضای مجازی در دنیای امروز، تاکید کرد: روابط عمومی ها باید نگاه حرفه ای به موضوعات داشته باشند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس راسخ معاون توسعه مدیریت ، هماهنگی و امور پشتیبانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات با حضور در روابط عمومی این وزارتخانه، از تلاش های کارکنان روابط عمومی تقدیر کرد.

وی در جمع مدیران و کارکنان روابط عمومی با اشاره به اینکه در سال گذشته اقدامات مناسبی در سطح وزارتخانه و شرکت ها و سازمان های تابعه انجام شده است، افزود: روابط عمومی زبان گویا و بلیغ این اقدامات و فعالیت ها است.

راسخ تصریح کرد: بسیاری از اقدامات و موضوعات اگر به درستی مستند سازی و اطلاع رسانی نشود، شاید آن اثرگذاری را در جامعه نداشته باشد و اطلاع رسانی  مناسب وظیفه مهمی است که روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به شایستگی انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی امروزه در بسیاری از امور نقش ایفا می کند، افزود: به همین علت باید در این حوزه نگاه حرفه ای وجود داشته باشد و در غیر این صورت امکان موفقیت نداریم و این نگاه حرفه ای در روابط عمومی وجود داشته است.

معاون توسعه مدیریت ، هماهنگی و امور پشتیبانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با بیان اینکه موضوع اقتصاد دیجیتال و اشتغالزایی از اولویت های این وزارتخانه است، به کارکنان روابط عمومی توصیه کرد: در حوزه اقتصاد دیجیتال برای مردم اطلاع رسانی و شفاف سازی شود تا بتوانیم گام های مثبت و موثری در این حوزه برداریم.

وی در بخش دیگر از سخنان خود به اقدامات انجام شده در حوزه نیروی انسانی اشاره کرد و افزود: در این حوزه طوری برنامه ریزی شده است که نیروی انسانی دغدغه ای نداشته باشد و بتواند وظایف خود را به بهترین وجه انجام دهد.

در پایان این مراسم با اهدا گل از کارکنان مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات تقدیر شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 205
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران