به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک سینا، متن پیام دکتر ایمانی به شرح زیر است:
«امروزه با توسعه روز افزون علم و شبکه ای شدن جوامع که در آن ترکیبی از وسایل ارتباط جمعی، پایه ها و ساختارهای کلیدی جامعه را در سطوح فردی، سازمانی و اجتماعی شکل می دهند و سازماندهی می کنند، نقش روابط عمومی ها به عنوان نهادی که می توانند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم جامعه با سازمان اقدام کنند، بسیار حائز اهمیت است.
روابط عمومی مدرن، منسجم و هدفمند، به عنوان حلقه ارتباط موثر بین سازمان و جامعه است که زمینه تبادل افکار، اطلاع رسانی صحیح و ارتباط دوسویه سازمانی را با بهره مندی از شیوه ها و تکنیک های ارتباطی کارآمد و موثر، فراهم کرده و مسیر موفقیت و تحقق اهداف سازمان را فراهم می سازد.
روابط عمومی، هنرمردم داری با استفاده از فنون و ابزار ارتباطی است تا در جامعه ای که هر لحظه به سمت نوآوری، پیشرفت و پیچیدگی ارتباطی پیش می رود، از طریق ایجاد تفاهم و ارتباط ساده و صمیمی، راه تعامل با افکار را هموار سازد.
از طرفی روابط عمومی به عنوان مرکز و هسته اصلی سازمان، با ایفای نقش مهم خود در حوزه ارتباطات درون سازمانی، می تواند با تقویت اعتماد بین مدیران و کارکنان، ذهن و اندیشه نیروی انسانی را در تحقق اهداف سازمانی، همراه سازد و با هم افزایی و هم اندیشی، روند رو به رشد سازمانی را بیش از پیش تقویت نماید.
در فرصت 27 اردیبهشت ماه، روز روابط عمومی و هفته ارتباطات را به تمامی فعالان و دست اندرکاران عرصه روابط عمومی به ویژه همکارانم در بانک سینا تبریک عرض می نمایم و امیدوارم با تداوم روند به کارگیری مدیران و کارکنان روابط عمومی کاردان، متخصص، بااخلاق و هنرمند در کشورمان، شاهد بهبود و تقویت روزافزون اعتماد عمومی به سازمانها باشیم».