پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 581265 تاریخ : 1400/03/05-17:52:52
,2,22,
روابط عمومی اثربخش تضمین کننده موفقیت سازمان است

روابط عمومی اثربخش تضمین کننده موفقیت سازمان است

مدیر عامل بانک توسعه تعاون ضمن تجلیل از خدمات ارزنده همکاران روابط عمومی به تبیین نقش آنها در موفقیت بانک پرداخت.

به گزارش بانک و صنعت، حجت اله مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون در دیدار حضوری با کارکنان روابط عمومی ستاد و ارتباط ویدئو کنفرانسی با مدیران استانی بانک و کارشناسان روابط عمومی استان ها اظهار داشت: مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات فرصتی است تا ضمن تکریم از کارکنان این بخش، مأموریت ها و کارکردهای ارکان روابط عمومی در سازمان های امروزی مورد بررسی قرار گیرد.

وی تاثیر سیستم های ارتباطی و ارکان روابط عمومی در رشد و توسعه اقتصادی و اجتماعی کشورها را مهم ارزیابی نمود و گفت: گستردگی دانش و بروز راهکارهای ارتباطی جدید و ظهور مبادلات و مناسبت جدید اقتصادی و مالی و نیز سرعت گردش اطلاعات موجب گردیده شکل گیری واحدهای روابط عمومی با رویکردهای نوین لازم جلوه نماید.

مهدیان با اشاره به رضایت حداکثری مدیران ارشد بانک توسعه تعاون از عملکرد روابط عمومی گفت: به رغم کارنامه مناسب روابط عمومی در برنامه ریزی و اجرا ، برای رسیدن به اهداف جدید و بهینه سازی وضعیت موجود نیاز روزافزون به استمرار در تلاش و کوشش وجود دارد و ارتقای مهارت ها و استفاده موثر از ابزارها می تواند در این مسیر کارگشا باشد.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون وی حضور کادر جوان و مجرب در مجموعه روابط عمومی را از مزیت های این بانک جوان دولتی برشمرد و گفت: این ظرفیت و فرصت در تداوم مسیر خدمت رسانی بانک و تامین حداکثری رضایت مشتریان به ویژه تعاونگران بکار گرفته شده است.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون حضور و فعالیت همکاران روابط عمومی در استان ها را مهم قلمداد نمود و گفت: همکاران ستادی در جایگاه ها و حرفه های تخصصی روابط عمومی مشغول فعالیت هستند و نیاز است با هدایت و سازماندهی فعالیت همکاران استانی، موجب تقویت راهبردهای ارتباطی بانک در سراسر کشور شوند.

وی با اشاره به ارتقای نقش روابط عمومی از نقش تشریفاتی و اجرایی به سطح راهبردی و تصمیم سازی طی سال های اخیر گفت: تاثیر اقدامات و برنامه ها و کمپین روابط عمومی بانک در شهرت و اعتبار برند بانک بسیار موثر است و ذهنیت موجود در میان مشتریان و مخاطبین را به سمت مثبت پیش می برد و در ایجاد انگیزه برای همکاران نیز بسیار اثر گذار است.

وی خاطر نشان کرد: حضور مخاطبین هوشمند و آگاه به مسائل موجب گردیده مدیران سازمان های امروزی برنامه ها و تدابیر مناسبی برای ارتباط صحیح و متعالی با کاربران و حاضرین فضای مجازی در سطح مطلوب تدارک نمایند.

شهرام بخشا رییس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون گفت :کلیه ارکان روابط عمومی در ستاد و استان ها دارای برنامه عملیاتی هستند و هدف این است با رویکرد اصولی و حرفه ای، اهداف بانک در حوزه های ارتباطی به نحو شایسته ای محقق گردد.

وی افزود: دامنه فعالیت های روابط عمومی بسیار گسترده بوده و در حوزه های ، اطلاع رسانی شفاف، انواع تبلیغات، آگاه سازی مخاطبین، ترویج فرهنگ تعاونی، ارتباط با رسانه، برگزاری رویدادها، حضور در نمایشگاه ها، امور فرهنگی، تکریم مناسبت ها، چاپ نشریه درون سازمانی، سامانه های ارتباطی، نظرسنجی، ساماندهی وضعیت ظاهری شعب، مستندسازی خدمات توسعه ای بانک ، ایفای مسئولیت اجتماعی و مطرح سازی برند بانک صورت می پذیرد.

در این برنامه از زحمات حبیب عشایری همکار پیشین اداره کل روابط عمومی تجلیل به عمل آمد و همچنین دقایقی نیز صرف گرامیداشت نام زنده یاد مریم والیزاده امیری همکار فقید روابط عمومی استان لرستان گردید.

گفتنی است در این نشست سید علی میرفخرایی معاون فرهنگی و سارا شمس معاون اطلاع رسانی، تبلیغات و انتشارات اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون به تبیین اقدامات این دو حوزه پرداختند و مدیران و همکاران استانهای خراسان جنوبی، اردبیل، آذربایجان شرقی، اصفهان، گلستان و یزد نیز به نمایندگی از استانها مطالب تخصصی را مطرح نمودند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 212
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران