به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، خدارحمی که در نشست بررسی چالش های فروش خدمات الکترونیکی و ارائه راهکارهای بهبود این وضعیت بر پایه نتایج تحقیقات و مطالعات مرکز پژوهش های کاربردی بانک سخن می گفت، افزود: در شرایط سخت کنونی چنانچه با قوت و انسجام حرکت کنیم می توانیم اثر منفی چالش های موجود را کاهش دهیم و با تغییر هوشمندانه رفتارها و اقدامات فعالانه و موثر، جلوی آسیب ها را بگیریم .
خدارحمی در ادامه با بیان این که بانک کشاورزی با تکیه بر این رویکرد توانسته است در بسیاری از حوزه ها به اهداف پیش بینی شده دست یابد ، اظهار داشت: رمز موفقیت ما و نکته ای که باید بیش از هرچیز به آن توجه کنیم یافتن نقاط ضعف بر پایه مطالعات و پژوهش ها، پذیرش کاستی ها ، برنامه ریزی برای حل مشکلات و بهبود مداوم رفتارها، خدمات و محصولات است.
وی در پایان سخنان خود بر لزوم آموزش و به روز رسانی دانش و آگاهی کارکنان، بهبود شیوه های خدمت رسانی و بازتعریف مشاغل درون شعبه ها مطابق با نیاز روز و شرایط، تاکید کرد.
شایان ذکر است در ادامه این نشست که روز دوشنبه نهم مهر 1397 با حضور اعضای هیات مدیره، مشاوران مدیرعامل، مدیران امور و شماری از روسا، معاونان و کارشناسان ادارات مرکزی بانک کشاورزی برگزار شد، نتایج مطالعات و پژوهش های مرکز پژوهش های کاربردی بانک تشریح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.