پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 225229 تاریخ : 1395/06/23-10:35:23
,10025,
رقابت سالم ،رمز ماندگاری در صنعت بیمه

رقابت سالم ،رمز ماندگاری در صنعت بیمه

این روزها با وجود سطح رقابت بالا بین شرکت های بیمه ، انتخاب برای بیمه گزاران دشوار شده است اگرچه هر فردی برای انتخاب شرکت بیمه مورد نظر خود فاکتور های بسیاری را مد نظر دارد ،یکی از اصلی ترین ویژگی هر شرکت بیمه این است که تعهد خود را به درستی در مقابل زیان دیده اجرا کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازبیمه آسماری،  انجام تهعدات دقیق شرکت بیمه آسماری ، اصولی ترین رمز ماندگاری شرکت بیمه و فاکتوری مهم در خوشنامی صنعت بیمه محسوب می شود و لذا تامین نظر و ایجاد آسودگی خاطر برای بیمه گزاران از سوی شرکت های بیمه امری مهم و حائز اهمیت است.

بیمه گزاران محترم بیمه آسماری باید بدانند طبق ماده ی یک قانون تاسیس بیمه ی مرکزی یکی از وظایف بیمه ی مرکزی حمایت از حقوق بیمه گذاران است. بند 7 ماده ی 5 همان قانون وظیفه ی نظارت بر شرکت های بیمه را بر عهده ی بیمه ی مرکزی قرار داده است. ماده ی 41 قانون هم به بیمه ی مرکزی اجازه ی تعلیق فعالیت شرکت بیمه در یک یا چند رشته در صورت تخلف از قوانین را داده است.

بیمه ی مرکزی برای اجرای این وظیفه ی نظارتی در سایت خود بخشی تحت عنوان "سامانه یکپارچه رسیدگی به شکایات بیمه گذاران" ایجاد کرده است. در صورت استنکاف شرکت بیمه از اجرای قرارداد، بیمه گذاران یا سایر ذینفعان می توانند موضوع را در این بخش مطرح کنند تا بازرسی بیمه ی مرکزی به آن رسیدگی کند. برای طرح شکایت نیازی به مراجعه ی حضوری نیست و کلیه ی شکایات از طریق اینترنت قابل ثبت و پیگیری هستند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 209
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران