پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 250823 تاریخ : 1395/09/16-13:24:41
,1,
رضایت مشتریان بانک سامان از فرآیند رسیدگی به شکایت‌ها

رضایت مشتریان بانک سامان از فرآیند رسیدگی به شکایت‌ها

نظرسنجی صورت گرفته از مشتریان نشان می‌دهد، درصد بالایی از مشتریان بانک سامان فرآیند ثبت شکایت یا انتقاد خود را ازطریق درگاه‌های الکترونیکی انجام می‌دهند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  بانک سامان، براساس برنامه‌ریزی دو سال اخیر تلاش شده است برای جلوگیری از اتلاف زمان مشتریان در روند دریافت، رسیدگی و پاسخگویی به شکایت‌ها و انتقادهای مشتریان، این فرآیند به‌صورت کامل الکترونیکی شود و بر همین اساس در آخرین نظرسنجی از میان مشتریان، بیش از  49 درصد از مشتریان شکایت‌های خود را ازطریق درگاه‌های الکترونیکی به بانک اعلام می‌کنند.

بر اساس این گزارش، بیش از 85 درصد شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی از سرعت در روند اعلام شکایت خود اعلام رضایت کرده‌اند. حدود 83 درصد از نحوه برخورد کارشناسان اداره رسیدگی به صدای مشتریان و 67 درصد از زمان کوتاه رسیدگی به مشکلات اعلام رضایت کرده‌اند.

این گزارش حاکی است، درحال‌حاضر اداره رسیدگی به صدای مشتریان از طریق کانال‌های مختلفی همچون وب‌سایت بانک، مرکز سامان ارتباط، ایمیل و فکس اقدام به ثبت و پیگیری شکایت‌های مشتریان می‌کند. پس از شکایت مشتری، پیامکی حاوی یک شماره پیگیری برای وی ارسال می‌شود و در طی مراحل رسیدگی می‌تواند با ورود به وب‌سایت بانک و وارد کردن این شماره، از آخرین وضعیت رسیدگی آگاهی یابد و پاسخ خود را دریافت کند.

گفتنی است، فرآیند رسیدگی به شکایت‌های مشتریان بانک سامان اوایل سال جاری موفق به دریافت گواهینامه ایزو 10002:2014 شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 205
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران