پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 448367 تاریخ : 1397/11/17-16:47:54
,2,
رضایت مردم و مسئولان از خدمات پست بانک از افتخارات این وزارتخانه است

رئیس مرکز بازرسی وزارت ارتباطات:

رضایت مردم و مسئولان از خدمات پست بانک از افتخارات این وزارتخانه است

داوود سبوحی رئیس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگوئی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در سفرهائی که به نقاط مختلف کشور داشته ایم شاهد رضایت مردم و مسئولان از خدمات پست بانک بودیم و این رضایتمندی از افتخارات این وزارتخانه است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، سبوحی در نشستی که با قاسم تندرو، مدیرامور حسابرسی و بازرسی، عباس پیرایی رئیس اداره کل بازرسی و سیدرحمان حسین پور رئیس اداره کل حوزه مدیریت این بانک ضمن بیان این مهم افزود: گستردگی نقاط تماس و تنوع خدمات و وظایف پست بانک مستلزم برخورداری از امکانات و نیروی انسانی فراوان است، اما مدیران و کارکنان این بانک با استفاده بهینه از امکانات و تلاش مضاعف به خوبی وظایف و مأموریت های محوله را انجام داده اند.

وی کسب رتبه اول بانک های دولتی توسط پست بانک در ارزیابی وزارت امور اقتصادی و دارائی را ارزشمند دانست و اضافه کرد: این موضوع که پست بانک بتواند از لحاظ عملکرد در رتبه ای فراتر از بانک های بزرک و باتجربه قرار گیرد نشان دهنده برنامه ریزی و تلاش مضاعف مدیران و واحدهای اجرایی بانک است. اما استمرار این موفقیت نیز مهم است و باید با یک برنامه منسجم و تعیین اهداف روشن پیشتاز بودن بانک در عرصه های مختلف حفظ شود. البته ما نیز آماده حمایت از این برنامه ها هستیم.

رئیس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگوئی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: سیاست این مرکز این است که واحدهای نظارتی بیشتر نقش هدایت گری و حمایتی و راهنمایی داشته باشند و تمام تلاش ما ارتقاء کیفیت خدمات، ایجاد زمینه هم افزایی و ارتقاء رضایتمندی مردم است.

قاسم تندرو مدیر امور حسابرسی و بازرسی پست بانک ایران نیز در این جلسه با تقدیر از حمایت ها و راهنمایی های مرکز بازرسی وزارتخانه گفت: کسب رتبه اول در بین بانک های دولتی نتیجه برنامه ریزی، جلسات متعدد و همکاری واحدهای ستادی و اجرایی بانک بوده و برای کسب این موفقیت تمام مراحل شامل؛ تعیین هدف، برگزاری جلسات کارشناسی، بررسی اسناد و مدارک و ارسال بموقع آن به وزارت امور اقتصادی و دارایی بصورت مستمر و مدون انجام شده است.

عباس پیرایی رئیس اداره کل بازرسی این بانک در این جلسه به تشریح اقدامات انجام گرفته برای تدوین گزارش عملکرد بانک پرداخت و گفت: اشراف بدنه کارشناسی بانک به ضوابط و تعامل و ارتباط با مراجع نظارتی نقش مهمی در موفقیت های مجموعه داشته است و با استفاده از الگوها و راهنمائی های ارائه شده توسط بازرسی وزارتخانه، امکان کسب موفقیت های بیشتر توسط بانک فراهم شده است.

سیدرحمان حسین پور رئیس اداره کل حوزه مدیریت پست بانک ایران نیز با تقدیر از رویکرد حمایتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به این بانک گفت: رویکرد واحدهای نظارتی در بانک همواره رویکرد حمایتی و هدایتی بوده و بررسی ها بصورت کارشناسی و براساس تجارب و دانش صورت می گیرد که این موضوع موجب ایجاد ارتباط و همکاری منطقی و دوسویه بین کارکنان با واحدهای بازرسی شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 202
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران