پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 592822 تاریخ : 1400/10/18-18:24:43
,3,
رضایت فولاد مبارکه اصفهان از عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران

رضایت فولاد مبارکه اصفهان از عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران

مدیران شرکت فولاد مبارکه اصفهان مطرح کردند: بهترین خدمات بانکی را از بانک قرض الحسنه مهر ایران گرفتیم و از رضایت کارکنان در این رابطه خرسندیم و معتقدیم هیچ مجموعه ای در ارائه خدمات به کارکنان قابل رقابت با بانک قرض الحسنه مهر ایران نیست.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در جلسه ای که بین مدیران این بانک و شرکت فولاد مبارکه اصفهان برگزار شد، دکتر ناصر سیف الهی عضو هیأت مدیره بانک ضمن تشکر از اعتماد شرکت فولاد مبارکه به مجموعه بانک قرض الحسنه مهر ایران و نیت خیر شرکت در راستای ارتقای رفاه کارکنان، از آمادگی کامل بانک برای ارائه خدمات خبر داد و گفت: تسهیلات قرض الحسنه موجب ایجاد انگیزش بیشتر در کارکنان خواهد شد.

عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران از شرکت فولاد مبارکه خواست سطح مراودات با بانک و منابع شرکت نزد بانک را افزایش دهد.

نداشتن نگرش سودمحور از سوی بانک های قرض الحسنه سرلوحه عملیات بانکی است

دکتر محمد یاسر طیب نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان از تنظیم منابع بانکی متناسب با کیفیت ارائه خدمات خبر داد و افزود: خدمات بانکی باید به فراخور نیاز کارکنان طراحی شود. نداشتن نگرش سودمحور از سوی بانک های قرض الحسنه را سرلوحه عملیات بانکی می دانیم و تقاضا داریم خدمات مورد نیاز به فولاد مبارکه ارائه شود.

همچنین استفاده از ظرفیت های بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای ایفای مسؤلیت های اجتماعی فولاد از دیگر صحبت های طیب نیا بود که با ایجاد کارگروه مشاغل خانگی، این موضوع پیگیری خواهد شد.

بانک قرض الحسنه مهر ایران در ارائه خدمات به کارکنان شرکت ها بی رقیب است

حامد حسین ولی بیک، معاون اقتصادی مالی شرکت فولاد مبارکه اصفهان نیز خاطرنشان ساخت: بهترین خدمات بانکی را از بانک قرض الحسنه مهر ایران گرفتیم و از رضایت کارکنان در این رابطه خرسندیم و معتقدیم هیچ مجموعه ای در ارائه خدمات به کارکنان قابل رقابت با بانک قرض الحسنه مهر ایران نیست.

وی افزود: ارزشمندی خدمات به سهولت دریافت آن و رضایتمندی کارکنان است و در این راستا ایجاد باجه بانکی می تواند راهگشا باشد.

مهدی کویتی، مدیر مالی شرکت فولاد مبارکه اصفهان نیز در این نشست، آماری از تسهیلات پرداخت شده بانک قرض الحسنه مهر ایران به کارکنان شرکت در سال های 1399 و 1400 ارائه کرد و خواستار افزایش همکاری ها با بانک قرض الحسنه مهر ایران شد.

مجتبی پوربافرانی، مدیر دفتر حوزه مدیرعامل در ادامه از عملکرد مطلوب بانک در سال های گذشته تقدیر و از توجه این بانک به کارکنان فولاد تشکر کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 194
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران