پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 693447 تاریخ : 1403/05/30-18:39:11
,10027,
رضایت حداکثری بیمه گذاران اربعین نوعی فرهنگسازی عمیق به شمار می رود

رئیس کل بیمه مرکزی در بازدید از موکب بیمه معلم در فرودگاه امام خمینی (ره) :

رضایت حداکثری بیمه گذاران اربعین نوعی فرهنگسازی عمیق به شمار می رود

صنعت بیمه کشور در پوشش بیمه ای زائران بین الحرمین فراتر از ماموریت های حرفه ای و مسئولیت های اجتماعی خود عمل خواهد کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر علی استادهاشمی که در موکب بیمه معلم در فرودگاه امام (ره) حضور داشت با تشریح آخرین تصمیمات و مصوبات کمیته اربعین صنعت بیمه، اظهار داشت: پوشش بیمه ای بزرگترین رویداد عاشورایی و راهپیمایی جهان اسلام توسط صنعت بیمه باید به عنوان الگویی برای مدیریت جهادی تبیین و معرفی شود.

رئیس کل بیمه مرکزی از تلاش های صورت گرفته توسط شرکت بیمه معلم در ایام اخیر قدردانی کرد و افزود: رضایت حداکثری بیمه گذاران اربعین یک نوع فرهنگسازی عمیق به شمار می رود و شرکت بیمه گذار باید این مساله را با دقت و حساسیت دنبال کند.
گفتنی است در این بازدید جمعی از بیمه گذاران اربعین، دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را با رئیس کل بیمه مرکزی مطرح کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 202
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران