پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 581260 تاریخ : 1400/03/05-17:42:46
,10025,
رضا پورقاسم؛ مدیر روابط عمومی و ارتباطات شرکت بیمه تجارت نو

همدلی روابط عمومی ها، نیاز صنعت بیمه

رضا پورقاسم؛ مدیر روابط عمومی و ارتباطات شرکت بیمه تجارت نو

رضا پورقاسم؛ مدیر روابط عمومی و ارتباطات شرکت بیمه تجارت نو

به گزارش بانک و صنعت، تحولات شگرف روابط عمومی ها نقش این واحدهای سازمانی را آنچنان با اهمیت کرده که عملکرد آنها در ارتقای هر سازمانی حیاتی است، زیرا که امروزه مدیریت روابط عمومی، به اتاق فکر تدوین استراتژی ارتباط درون سازمانی و برون سازمانی تبدیل شده است.

فاصله گرفتن از وظیفه گرامیداشت هر مناسبتی در یک روابط عمومی سنتی، تا برعهده گرفتن امور راهبردی شرکت ها را می توان انقلابی در شاکله این واحد سازمانی برشمرد.

انقلابی که فعالان این عرصه را به کشف و ایجاد راه های نوین ارتباطی برای جذب هرچه بیشترمخاطب البته با تکیه بر داده های سازمانی وا داشته است.

با رشد کمی شرکت های بیمه و متعاقب آن، شکست انحصار دراین صنعت، رقابت های سالمی درگرفته که یکی از بسترسازان فرهنگ سازی آن در این راستا، روابط عمومی ها هستند.

تبلیغات هوشمندانه، تسهیل در ارتباط مشتریان با مدیران، ارتباط گسترده با رسانه ها که همگی در راستای معرفی سازمان صورت می گیرد تنها بخشی از کارکرد روابط عمومی هاست که به صنعت بیمه پویایی و تحول بخشیده است. حال در چنین فرصت طلایی، بسیار با ارزش خواهد بود که مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه ای در عین به ثمر رساندن امورسازمان متبوع خود، برای رشد ضریب نفوذ بیمه در میان اقشار جامعه و مهتر از آن تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی برتولید؛ پشتیبانی ها ومانع زدایی ها، دست در دست هم داده و رفاقت گونه دراین مسیر مهم گام بردارند.

صنعت بیمه برای ادای سهم خود در اقتصاد مقاومتی نیازمند این همدلی و تلاش جهادی است. در واقع روابط عمومی ها با معنا بخشی به لحظه لحظه حیات هرسازمانی، پژواک تلاش، همت، مدیریت جهادی، دستاوردها و کسب وکارهای نوین هر مجموعه ای به شمار می روند؛ انعکاسی به بلندای ایستادگی و هوشیاری که باید بدان ارج ویژه نهاد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 215
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران