پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 658564 تاریخ : 1402/05/31-16:25:53
,3,
رشد چشمگیر بانک قرض الحسنه مهر ایران در افزایش منابع حساب های پذیرنده کارتخوان

رشد چشمگیر بانک قرض الحسنه مهر ایران در افزایش منابع حساب های پذیرنده کارتخوان

دبیر جشنواره مهر پوز گفت: عملکرد بانک در شبکه شاپرک در سال 1401 قابل توجه بوده به طوری که میانگین موجودی حساب های پذیرنده (منابع مالی) رشد 83 درصد و تعداد کارتخوان های فروشگاهی رشد 67 درصدی را نسبت به سال گذشته خود داشته است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، نخستین کارگاه آموزشی 2 روزه رؤسای دوایر روابط عمومی و بازاریابی استان های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، گیلان، گلستان، سمنان و مازندران طی 2 روز در سالن همایش مدیریت شعب استان مازندران برگزار شد.

«حمیدرضا صانعی پور» نماینده معاونت امور استان ها و دبیر جشنواره مهر پوز نیز دیگر سخنران این دوره آموزشی بود. وی اظهار داشت: کارتخوان فروشگاهی به عنوان یک خدمت ارزنده به مشتری برای بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز موجب جذب نقدینگی حاصل از داد و ستد مالی و افزایش منابع بانک می شود.
صانعی پور افزود: عملکرد بانک در شبکه شاپرک در سال 1401 قابل توجه بوده به طوری که مؤلفه های اصلی منافع حاصل از این خدمت یعنی میانگین موجودی حساب های پذیرنده (منابع مالی) رشد 83 درصد و تعداد کارتخوان های فروشگاهی رشد 67 درصدی را نسبت به سال گذشته خود داشته است.
نماینده معاونت امور استان ها خاطرنشان ساخت: در شبکه شاپرک نیز سهم بازار خود را در قیاس با سایر رقبا افزایش دادیم؛ به طوری که رشد و افزایش سهم بازار بانک در سال 1401 معادل رشد سهم بازار در 3 سال گذشته بانک بوده است. با همت همگانی در شبکه شاپرک رتبه 8 را در تعداد تراکنش و رتبه 10 را در جذب نقدینگی (گردش مالی) کسب کردیم.
وی ادامه داد: با توجه به سیاست گذاری مدیران محترم داخلی بانک در خصوص استمرار ارتقاء و بهبود عملکرد کارتخوان های فروشگاهی و کاهش هزینه های مرتبط در سال 1402 و همچنین سیاست ها و تصمیمات ارکان اقتصادی کشور از جمله بانک مرکزی و شرکت شاپرک مبنی بر استفاده بیش از پیش فعالان اقتصادی (حقیقی و حقوقی) از کارتخوان های فروشگاهی، بر آن شدیم که جشنواره مهرپوز را اجرا کنیم تا به تمام سیاست ها پاسخ دهیم و از همه فرصت ها بهره مند شویم.
دبیر جشنواره مهر پوز اظهار داشت: هدف از اجرای طرح جشنواره مهر پوز بهبود عملکرد کارتخوان های فروشگاهی، افزایش منابع بانک، جذب حداکثری نقدینگی و در نهایت افزایش سهم بانک از شبکه شاپرکی است که این امر تلاش همه استان ها و همت و اراده جدی همه شعب بانک را می طلبد.
وی تصریح کرد: معاونت امور استان ها با تدوین داشبورد جشنواره مهرپوز بستری فراهم کرده که به صورت روزانه عملکرد شعبه و استان مشخص باشد. هدف این کار تسریع و تسهیل جهت رصد، کنترل و نظارت بر عملکرد جشنواره توسط مدیران استان ها، مطلع شدن شعب از عملکرد و جایگاه خود و قیاس با یکدیگر است و اکنون این داشبورد در اختیار استان ها و شعب تابعه قرار دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 195
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران