به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و بین الملل شرکت بیمه نوین، هم زمان با نشست تقدیر از برترین های شبکه فروش بیمه نوین در سال 98 که به صورت ویدئو کنفرانس در ستاد و شعب این شرکت برگزار شد، حسین کریم خان زند؛ مدیرعامل بیمه نوین با اشاره به عملکرد اثربخش شبکه فروش در چند سال اخیر گفت: با تمام موانع و چالش هایی که پیش روی ما قرار داشته، تلاش و همراهی شبکه فروش و نمایندگان شرکت باعث رشد درآمد و سود پایدار در بیمه نوین شده است.
مدیرعامل بیمه نوین با تأکید بر اهمیت رعایت اخلاق حرفه ای یادآور شد که رسیدگی و توجه به نیاز مشتریان و زیان دیدگان بخش مهمی از این تعهد است و خاطرنشان کرد: وظیفه مشترک کارکنان ستادی، شعب و نمایندگان شرکت جلب رضایت مشتریان و زیان دیدگان است و این رضایت جز با توجه و دقت نظر در دغدغه های آنها کسب نمی شود. در حال حاضر هم رضایت مشتریان و زیان دیدگان بیمه نوین در حد قابل قبولی است، اما فراموش نکنیم که خوب، دشمنِ عالیست و برای بهبود وضعیت فعلی به موقعیت بهتر باید هم بیشتر تلاش کنیم و هم برنامه داشته باشیم.
کریم خان زند در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به جایگاه نمایندگان در شرکت های بیمه تصریح کرد: این یک واقعیت است که بخش بزرگی از توسعه و رشد با کیفیت در شرکت های بیمه حاصل توانمندی، خلاقیت و فعالیت شبکه فروش است. نکته ای که بیش از قبل بر اهمیت سطح دانش و توانایی فنی نمایندگان صحه می گذارد و این در عمل به معنای تقدم توسعه کیفی شبکه فروش بر توسعه صرفاً کمی و تعداد افراد نمایندگان شرکت های بیمه است.
وی همچنین علاوه بر دعوت از نمایندگان شرکت به تلاش مضاعف در نیمه دوم سال تأکید کرد: وضعیت فعلی حاکم بر جامعه از دو منظر بهداشتی و اقتصادی، خاص است و هر کدام از ما در قبال آن وظایف فردی و اجتماعی داریم و همان طور که می دانیم پوشش های بیمه ای بیشتر، امنیت و رفاه بیشتری را برای جامعه در پی دارد، از سوی دیگر حفظ سلامتی و رعایت بهداشت نیز وظیفه فردی هر یک از ماست. پس در این شرایط ضمن توجه به سلامتی خود و دیگران برای بهبود شرایط اقتصادی و اجتماعی باید تلاش بیشتری کرد و این مهم بخشی از وظیفه صنعت بیمه و به تبع نمایندگان شرکت های بیمه، به عنوان سفیران شرکت های بیمه است.
در پایان این مراسم نیز اسامی نمایندگان برتر بیمه نوین در سال 1398 قرائت و هم زمان در شعب شرکت جوایز و تندیس نیز به ایشان اهدا شد.