به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بیمه تجارت نو؛ آزاد حسنی، معاون توسعه بازارو شبکه فروش شرکت بیمه تجارت نو اظهار کرد: پرتفوی شرکت بیمه تجارت نو در سه ماهه نخست سال 1401 نسبت به دوره مشابه در سال گذشته رشدی بالای 70 درصد را تجربه کرده است.
همچنین حسنی، در خصوص سبد پرتفوی شرکت بیمه تجارت نو افزود: در حال حاضر با توجه به برنامه ریزی ها و اقدامات صورت گرفته در سه ماهه ابتدایی سال، 50 درصد پرتفوی کل شرکت، بیمه های کم ریسک می باشند.شایان ذکر است، پرتفوی شرکت بیمه تجارت نو مختص به شهر تهران و یا یک یا چند استان نمی باشد، بلکه شبکه فروش در سراسر کشور فعالیت خوب و قابل قبولی داشته اند و توانسته ایم نسبت به توزیع ریسک در سراسر کشور اقدامات موثری را انجام دهیم.
او در ادامه افزود: در سه ماهه سال جاری بیش از یک میلیون منزل مسکونی توسط شرکت بیمه تجارت نو تحت پوشش بیمه آتش سوزی قرار گرفته اند.
معاون توسعه بازارو شبکه فروش شرکت بیمه تجارت نو در تشریح موفقیت های شرکت تصریح کرد: یکی از دلایل اصلی این مهم گسترش شبکه فروش نسبت به سال گذشته وتقویت کمی وکیفی نماینده جدید در سراسر کشور می باشد. لذا در حوزه نمایندگان، تمرکز اصلی برنامه های شرکت در سه ماهه ابتدایی سال بر روی موضوع آموزش و ارتقای سطح دانش ایشان می باشد که این رویه در ماه های آتی نیز ادامه خواهد داشت.
با توجه به اینکه گسترش شبکه فروش توانمند و جذب نمایندگان جنرال دارای پروسه زمانی می باشد، شرکت بیمه تجارت نو در نظر دارد علاوه بر جذب نمایندگان جدید با پشتیبانی و حمایت از نمایندگان موفق خود در جهت آموزش و جذب بازاریابان حرفه ای بتواند سهم بازار بیمه های خرد و کم ریسک خود را نیز بیش از پیش افزایش دهد.