پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 617289 تاریخ : 1401/04/05-14:58:48
,10025,
رشد 70 درصدی پرتفوی در سه ماهه اول سال جاری/ بیمه تجارت نو امسال را پرقدرت آغاز کرد

معاون توسعه بازار و شبکه فروش خبر داد:

رشد 70 درصدی پرتفوی در سه ماهه اول سال جاری/ بیمه تجارت نو امسال را پرقدرت آغاز کرد

بیمه تجارت نو با تعیین استراتژی کارآمد طی سه ماهه نخست سال جاری به پرتفوی 850 میلیارد تومانی دست یافت و توانست به رشد80 درصدی فروش در بیمه های کم ریسک و اصلاح بهینه پرتفوی دست یابد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بیمه تجارت نو؛ آزاد حسنی، معاون توسعه بازارو شبکه فروش شرکت بیمه تجارت نو اظهار کرد: پرتفوی شرکت بیمه تجارت نو در سه ماهه نخست سال 1401 نسبت به دوره مشابه در سال گذشته رشدی بالای 70 درصد را تجربه کرده است.

همچنین حسنی، در خصوص سبد پرتفوی شرکت بیمه تجارت نو افزود: در حال حاضر با توجه به برنامه ریزی ها و اقدامات صورت گرفته در سه ماهه ابتدایی سال، 50 درصد پرتفوی کل شرکت، بیمه های کم ریسک می باشند.شایان ذکر است، پرتفوی شرکت بیمه تجارت نو مختص به شهر تهران و یا یک یا چند استان نمی باشد، بلکه شبکه فروش در سراسر کشور فعالیت خوب و قابل قبولی داشته اند و توانسته ایم نسبت به توزیع ریسک در سراسر کشور اقدامات موثری را انجام دهیم.

او در ادامه افزود: در سه ماهه سال جاری بیش از یک میلیون منزل مسکونی توسط شرکت بیمه تجارت نو تحت پوشش بیمه آتش سوزی قرار گرفته اند.

معاون توسعه بازارو شبکه فروش شرکت بیمه تجارت نو در تشریح موفقیت های شرکت تصریح کرد: یکی از دلایل اصلی این مهم گسترش شبکه فروش نسبت به سال گذشته وتقویت کمی وکیفی نماینده جدید در سراسر کشور می باشد. لذا در حوزه نمایندگان، تمرکز اصلی برنامه های شرکت در سه ماهه ابتدایی سال بر روی موضوع آموزش و ارتقای سطح دانش ایشان می باشد که این رویه در ماه های آتی نیز ادامه خواهد داشت.

با توجه به اینکه گسترش شبکه فروش توانمند و جذب نمایندگان جنرال دارای پروسه زمانی می باشد، شرکت بیمه تجارت نو در نظر دارد علاوه بر جذب نمایندگان جدید با پشتیبانی و حمایت از نمایندگان موفق خود در جهت آموزش و جذب بازاریابان حرفه ای بتواند سهم بازار بیمه های خرد و کم ریسک خود را نیز بیش از پیش افزایش دهد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 214
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران