به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابطعمومی بانک صادرات ایران، گستردگی و بستر امن خدمات بانکداری الکترونیک این بانک، زمینهساز توسعه استفاده از اینترنتبانک آن شده است، به نحوی که حجم استفاده از اینترنتبانک صادرات ایران در اردیبهشتماه 98 نسبت به فروردینماه همین سالجاری از 57 درصد و مبلغ این تراکنشها از 72درصد فراتر رفت.
همچنین تعداد تراکنشهای صورتگرفته در سامانه همراهبانک صادرات در اردیبهشتماه نسبت به ماه قبل، بالغ بر 51 درصد و میزان این تراکنشها از 55درصد فراتر رفته است.
در حوزه بانکداری الکترونیک، تلفنبانک صادرات ایران نیز با افزایش 44درصدی تعداد تراکنشها و نیز 88درصدی مبلغ آنها همراه بوده است.
علاوهبر این، مبلغ تراکنشها در پایانههای شعب این بانک در دومین ماه از سالجاری رشد 86 درصدی را نسبت به فروردینماه تجربه کرد و نیز میزان تراکنشها از طریق 5هزار و یکصد و هشتاد خودپرداز این بانک در همان بازه زمانی، رشد 22 درصدی را ثبت کرد.
بانک صادرات ایران به عنوان یکی از بزرگترین دارندگان خودپرداز در شبکه بانکی، همواره منشأ خدمات گسترده و تسهیل امور بانکی از این درگاه در سطح کشور بوده است.