به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک دی، بررسی گزارش عملکرد این بانک در سال گذشته نشان می دهد که با برنامه ریزی های انجام شده و ارائه خدمات متنوع علاوه بر رشد سپرده های قرض الحسنه مشتریان، در همین دوره زمانی سپرده های مدت دار مشتریان نیز شاهد رشد 32.8 درصدی بوده است.
همچنین در سال 1399، درآمدهای ارزی بانک دی نیز شاهد 113 درصد رشد بوده است.
بانک دی با ارائه خدمات جدید بانکی و گسترش شبکه تماس خود در سراسر کشور، موفق شده است رضایت مشتریان خود را به دست آورد و با توسعه خدمات غیرحضوری و استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک گام های بزرگی برای افزایش سهم خود از بازار مالی برداشته است.