به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بانک ملی ایران، این سامانه از تیرماه امسال توسط دستگاه قضایی کشور جهت تسهیل در ارائه خدمات قضایی راه اندازی شده و بر این اساس از این تاریخ مراجعین می توانند بدون مراجعه به مراجع قضایی شهر تهران مسائل مربوط به این گونه دعاوی و شکایات را ارائه و پیگیری نمایند.
بر این اساس طرح و پیگیری دعوی و شکایت، ارائه لایحه ، پرداخت هزینه، دریافت اوراق قضایی و کسب اطلاع از وضعیت پرونده جزو خدماتی است که به صورت الکترونیکی در ارتباط با چک ارائه می گردد. هموطنان ارجمند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات الکترونیکی قضایی می توانند از طریق شماره تلفن 129 یا درگاهwww.adliran.ir اقدام کنند.