به گزارش بانک و صنعت، مدیر سیستم های نرم افزاری بانک سینا با بیان آنکه بانک مرکزی به صورت دوره ای، عملکرد بانک ها را در حوزه فناوری اطلاعات با 19 شاخص مورد ارزیابی قرار می دهد، خاطرنشان کرد: در ارزیابی عملکرد 2 ماهه منتهی به اسفند ماه 99 بانکها از سوی بانک مرکزی، بانک سینا در مجموع شاخص ها، رتبه اول را در رتبه بندی بانک ها اخذ نموده که نسبت به گزارش دوره قبل (دی ماه 99)، هفت رتبه ارتقا یافته است.
شاهرخ دلگشاد خاطرنشان کرد: از عمده ترین دلایل کسب این موفقیت، تمرکز سیاست های بانک سینا بر ارتقای کیفی خدمات از طریق تقویت زیرساخت های فناوری و به کارگیری ابزارهای مدرن، پیشرفته و به روز، توجه به بهبود دانش و آموزش کارکنان و رصد و پایش مستمر و مداوم فعالیت ها بوده است.
دلگشاد تصریح کرد: بانک سینا در حال حاضر، متنوع ترین خدمات بانکداری الکترونیک را به مشتریان ارائه می کند که با توجه به تداوم شیوع کرونا در کشور، استفاده از این خدمات می تواند کمک موثری در قطع زنجیره این ویروس باشد.