به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از اداره روابط عمومی، بانک سامان با همکاری دفتر منطقهای شرکت بینالمللی Air Aroma در ایران و پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی نسبت به انتخاب رایحه اختصاصی خود اقدام کرد.
بر اساس این گزارش، در شهریور 1392 پروژه رایحهافشانی در سه شعبه نیاوران، مرکزی و جام جم به صورت آزمایشی آغاز شد و با توجه به بازخوردهای مثبت رایحه انتخاب شده و ارزیابیهای انجام شده 20 شعبه در فاز دوم برای اجرای رایحهافشانی انتخاب شد.
رایحه برند بانک سامان با عنوان Refresh توسط کمپانی مذکور به ثبت جهانی رسید و در اردیبهشت 1393 فاز دوم اجرای آن در 18 شعبه تهران و 2 شعبه شهرستان عملیاتی شد.
گفتنی است، هدف از انتخاب رایحه برند، علاوه بر تأکید هرچه بیشتر بر تمایز، القای حس خشنودی به مشتریان در هنگام حضور در بانک و استفاده از خدمات شعبهای است به طوری که وقتی مشتریان در یک روز شلوغ کاری وارد فضای شعبه میشوند به طور غیرمستقیم احساس راحتی و آرامش را تجربه میکنند.