صالح بنی اسد، مدیر ارشد بازاریابی رایتل با تاکید بر تاثیرات استفاده از ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی در بازاریابی داده محور، به راهکارهایی که رایتل در این زمینه به کار گرفته است، اشاره کرد.
بنی اسد گفت: اقدامات هوشمند و داده محور بازاریابی این اپراتور تلفن همراه به وسیله ابزارها و راهکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در بخش های دسته بندی مشترکین، قیمت گذاری داینامیک و ارائه بسته های شخصی سازی شده، پیش بینی رفتار و رویگردانی مشترکین، بهبود اثربخشی کمپین ها، تولید محتوای هوشمند و بیش فروشی (Up-selling) و فروش مکمل (Cross-selling) در حال توسعه و اجرا بوده که از اثرات آن می توان به افزایش بیش از 45 درصد متوسط درآمد دیتا به ازای هر کاربر در سال 1403 اشاره کرد. این در حالی است که مجوز افزایش تعرفه دیتا برای اپراتورهای تلفن همراه، معادل 34 درصد بوده است.
این رویداد در اکوسیستم هوش مصنوعی، کارآفرینی و نوآوری با هدف شبکه سازی بازیگران مؤثر و فعالان این حوزه برگزار شده است.
اولین دوره رویداد مذکور در مهر 1402 تحت عنوان بزرگداشت روز فناوری هوش مصنوعی و رونمایی از چهارمین دوره رویداد فیس کاپ برگزار شد که میزبان قشرهای مختلف این اکوسیستم و شرکت های دانش بنیان و فعال حوزه هوش مصنوعی بود.
رویداد فیس کاپ (FaceCup) با رویکرد بازشناسی چهره، با هدف ایجاد محیط رقابتی جهت شناسایی افراد و تیم های مستعد در زمینه بازشناسی چهره است.