پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 694325 تاریخ : 1403/08/01-15:16:49
,10025,
راهکارهای توانمندسازی شبکه فروش

در یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه مطرح شد:

راهکارهای توانمندسازی شبکه فروش

دکتر مجید مشعلچی فیروزآبادی، قائم مقام بیمه مرکزی ج.ا.ا با حضور در یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه ضمن تبریک چهاردهمین سالروز تاسیس بیمه کوثر به صنعت بیمه و سهامداران این شرکت از اهمیت و لزوم توجه به شبکه فروش در صنعت سخن گفت.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه کوثر، قائم مقام بیمه مرکزی با تبریک چهاردهمین سالروز تاسیس بیمه کوثر و ابراز خرسندی از برگزاری چنین همایش هایی عنوان کرد: ما می دانیم که تمام تلاش هایمان معطوف به یکسری فرآیندها است که منجر به تولید محصول می گردد و در ادامه آن یک ارزش مادی یا معنوی خلق خواهد شد و همین ارزش می تواند یک مزید رقابتی تولید نماید.

وی در ادامه افزود: در این سودآوری لازم است بدانیم ما به عنوان نهاد ناظر در قبال کارمندان خود و شبکه فروش چه نقش و وظایفی داریم و چه اموری را باید پیگیری کرده و به انجام برسانیم. اگر ما نتوانیم وظایف خود را به درستی تبیین نماییم در مقابل نیز نمی توانیم انتظار داشته باشیم به اهداف خود و سرمنزل مقصود برسیم.

دکتر مشعلچی با اشاره به تغییر نگاه به شبکه فروش در دنیای امروز بیان کرد: در گذشته شبکه فروش تنها یک کسب کننده درآمد برای شرکت ها بود و در فلسفه جدید نگاه به شبکه فروش به عنوان یک شریک راهبردی تغییر کرده است و حمایت و توجه به شبکه فروش به طور صد در صدی در راستای سودآوری یک شرکت خواهد بود.

در ادامه این برنامه دکتر نیاکان رییس پژوهشکده بیمه با تبریک چهاردهمین سالروز تاسیس بیمه کوثر بیان نمود: ایام را خدمت تمام عزیزان خانواده بیمه کوثر تبریک عرض کرده و امید است خیر کثیر آن جز برای آنها مشمول دیگر افراد جامعه ما گردد.

دکتر نیاکان به ارائه موضوع توزیع چند کانالی شبکه فروش در صنعت بیمه پرداخت و خاطر نشان کرد: مشتریان بیش از هر زمان دیگری به دنبال دریافت خدمات بیمه ای و مالی هستند و یک شبکه توزیع مناسب، دقیق و منسجم می تواند رقابتی پویا را برای شرکت های مختلف فراهم آورد و در رابطه با این مسئله تحقیقات اخیر نشان می دهد با وجود گستردگی ارائه خدمات از طریق شبکه های اجتماعی و وب سایت ها و افزایش امکان دسترسی، همچنان غالب مشتریان خواهان دریافت خدمات به صورت فیزیکی هستند.

دکتر علیرضا دقیقی نماینده اداره کل نوآوری و کسب و کارهای نوین بیمه مرکزی ج.ا.ا در رابطه با اظهار نظرها درباره شبکه فروش در دنیای نوین عنوان کرد: باوری وجود دارد مبنی بر اینکه شبکه فروش در حالت سنتی خودش به پایان رسیده و تحولات دیجیتال باعث جایگزینی نوع جدید ارائه خدمات شده است. اما پژوهش ها نشان می دهد در کشورهای توسعه یافته همچنان رغبت بالایی برای بازار شبکه فروش سنتی وجود دارد. باید بپذیریم دنیای دیجیتال در صنعت بیمه رقیب فضای سنتی نیست، بلکه ابزاری تسهیل کننده برای آن است و کمک می کند شبکه سنتی در دنیای امروز همچنان باقی بماند.

در پنل برگزار شده دکتر آقادادی درخصوص چالش های شبکه فروش گفت: در فضای رقابتی عصر حاضر و آینده، وجود نمایندگان توانمند و مشاور در خط مقدم موجب ارائه خدمات باارزش و رضایت و وفاداری مشتریان می شود؛ درحال حاضر نمایندگان بیمه به عنوان مدیرانی هستند که در نقش مدیر بازاریابی، ریسک، فروش و ارتباط با مشتریان نقش آفرینی می کنند و باید به توانمندسازی شبکه فروش هوشمند و چابکی سازمان ها با شاخص های سرعت، دقت و انعطاف پذیری توجه بیشتری کرد. چالش های فعلی نمایندگان در قالب نبود نگرش سیستمی و احساس خانواده کاری و پشتیبانی نامناسب شرکتها و آموزش های نامناسب و تخفیفات غیرعرف باید مدنظر باشد و با همت همه بازیگران صنعت در رفع مشکلات کوشا باشیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 207
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران