پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 464647 تاریخ : 1398/02/25-15:23:30
,2,
راهکارهای افزایش بهره وری اپلیکیشن 60 بررسی شد

راهکارهای افزایش بهره وری اپلیکیشن 60 بررسی شد

نشست هم اندیشی و بررسی راهکارهای افزایش بهره وری اپلیکیشن 60 امروز در ساختمان فردوسی بانک ملی ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی این بانک در نشست مذکور که با حضور مدیران امور، روسای ادارات امور و شعب مستقل برگزار شد، با تاکید بر اینکه بانک ملی ایران در حوزه فناوری اطلاعات پیشتاز نظام بانکی است، گفت: در دومین رویداد ملی شو در سال گذشته، شاهد اتفاقات خوب و رونمایی از محصولات جدیدی از جمله اپلیکیشن 60 با قابلیت ارایه رمز یکبار مصرف بودیم. این در حالی است که سایر بانک ها پس از الزام بانک مرکزی به استفاده از رمزهای پویا به تکاپو افتاده و در تلاش برای ایجاد این خدمت بودند.

سعداله عیسی زاده با بیان اینکه بانک ملی ایران خدمت رمز یکبار مصرف و اپلیکیشن 60 را از سال 95 کلید زد و در سال 96 به صورت رسمی از آن بهره برداری شد، اظهار کرد: روسای حوزه ها، شعب مستقل و همکاران شعب ضرورت دارد اطلاعات خود را درباره این اپلیکیشن برای پاسخگویی به مشتریان جامع تر کنند و نسبت به اهمیت و جدیت این امر واقف باشند.

همچنین مدیر امور شعب تهران بانک ملی ایران نیز در این نشست با تاکید بر اینکه در عصر فناوری اطلاعات هر روز شاهد پیشرفت تکنولوژی هستیم، گفت: بانک ملی ایران در چند سال اخیر بیش از پیش این فضا را درک کرد و در عرصه حاضر شد.

اصلان کریمی با بیان اینکه اپلیکیشن 60 یکی از افتخارات بانک ملی ایران است در حالی که سایر بانک ها به تازگی در این زمینه ورود کرده اند، افزود: امروز تامین امنیت حساب ها یکی از شاخص هایی است که مشتریان به دنبال آن هستند و اگر این نیاز به شایستگی پاسخ داده شود، می تواند سهم بانک از بازار را تحت تاثیر قرار دهد و اپلیکیشن 60 می تواند نیاز مشتریان در این زمینه را تامین کند.

وی تصریح کرد: همچنین یکی از رمزهای موفقیت بانک ها ایجاد ارتباط با مشتریان در درون و بیرون از شعبه است که اپلیکیشن 60 می تواند یکی از کانال ها برای ایجاد این ارتباط باشد.

رییس اداره کل توسعه سیستم های بانک ملی ایران نیز با بیان اینکه این بانک با 60 میلیون کارت بیشترین سهم کارت های بانکی در سطح بانک ها را داراست، گفت: برای ارتقای ضریب امنیت این کارت ها، ایده ایجاد و ارایه رمز یکبار مصرف به مشتریان در بانک مطرح شد که آخرین نسخه به روز رسانی شده اپلیکیشن 60 ظرف سه روز آینده ارایه می شود و سعی شده تا در آن نواقص و ایرادات احتمالی رفع شود.

مهدی علی آقایی با تاکید بر اینکه الزامی شدن استفاده از رمز دوم یک بار مصرف به منظور افزایش ضریب امنیت تراکنش ها و نیز به حداقل رساندن تهدیدهای سایبری با هدف حفظ حریم خصوصی مشتریان انجام می شود، تصریح کرد: معرفی شعب نزدیک به مشتری، صدور کارت هدیه، کارت به کارت، خرید شارژ و... از دیگر قابلیت های اپلیکیشن 60 علاوه بر ارایه رمز یکبار مصرف است و برای اینکه مشتری برای امور روزمره خود نیازمند استفاده از اپلیکیشن ها و نرم افزارهای مختلف نباشد، رمزبان در بستر اپلیکیشن 60 تعریف شد.

 

در پایان نیز پانل پرسش و پاسخ با حضور مسئولان برگزار شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 195
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران