به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، مشتریان این بانک میتوانند با بکارگیری خدمات «همراهبانک» در هر ساعتی از شبانه روز، با استفاده از تلفن همراه، به اطلاعات سپرده بانکی یا کارت خود دسترسی یافته و از خدماتی نظیر انتقال وجه، پرداخت قبض، مشاهده وضعیت تسهیلات، امور مربوط به چک، کارت و سپرده بهرهمند شوند.
مشاهده سوابق تراکنشهای انجام شده، مشاهده موجودی و گردش حساب و کارت قرض الحسنه مهر ایران، پرداخت قبوض از طریق حساب و کارت، انتقال وجه از حساب خود به سایر حسابهای قرض الحسنه مهر ایران، انتقال وجه از مبدا کارت قرض الحسنه مهر ایران به تمامی کارتهای شتابی، انتقال وجه پایا،مدیریت چک، مدیریت و پرداخت تسهیلات، افتتاح حساب و غیره تنها بخشی از امکانات طراحی شده در این نرم افزار است.
در این راستا، مستند جامع نسخه همراه بانک برای راهنمایی در نصب و راه اندازی این نرم افزار توسط مشتریان ارائه شده است.
شایان ذکر است، این راهنما در حال بروزرسانی و تکمیل می باشد و نسخه های تکمیلی و توسعه یافته متعاقباً ارسال خواهد شد.