به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، با توجه به حجم بالای پیامک های واریز در زمان سیکل کاری پایا و نارضایتی برخی از مشتریان، بانک قرض الحسنه مهر ایران نسبت به ارسال پیامک تجمیعی اقدام و ابزار لازم به منظور مشاهده و دسترسی به ریز تراکنش ها را در اختیار مشتریان قرارداد.
بر این اساس اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات این بانک نسبت به فعال سازی «سامانه مدیریت تراکنش ها» با امکاناتی نظیر مشاهده ریز تراکنش ها به صورت روزانه، ماهانه و سالیانه و همچنین اخذ گزارش مدیریتی و داشبورد پذیرندگی به آدرس ذیل اقدام نموده است: https://transactiondetails.qmb.ir
همچنین سامانه مذکور در پورتال بانک (www.qmb.ir) واز مسیر «بانکداری الکترونیک – سایرخدمات - ریزتراکنش های شاپرکی مشتریان» نیز در دسترس قرارگرفته است.