به گزارش بانک و صنعتبه نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، محمدرضا پاکدل، طی نامه ای از مدیرعامل و همکاران شرکت گاز استان یزد به واسطه رونمایی از سامانه مذکور تقدیر کرد و این اقدام ارزنده را در نتیجه تعامل و همکاری در کارگروه و کمیته کاری دولت الکترونیک دانست و با اشاره به به بازخوردهای صورت گرفته در تجربیات مشابه سایر شرکت های خدمات رسان، افزود: این گونه اقدامات ضمن رضایتمندی عمومی، موجب شده سطح انتظارات جامعه از شرکت گاز استان یزد بالا رفته و بر این اساس مسئولیت متولیان امر در ادامه مسیر بیش از پیش سنگین تر خواهد بود.
وی در ادامه خاطرنشان ساخت: یقیناً در مسیر پیشرفت و ترقی، خدمات متنوع شرکت گاز استان یزد به اینجا ختم نشده و شاسیته است با همت و تلاش مضاعف، حرکت پر شتاب این قطار توسعه محور همچنان ادامه پیدا کند و از آنجا که کسب این موفقیت و افتخار، بدون تلاش دلسوزانه و مجدانه میسر نمی شد وظیفه می دانم صمیمانه از مدیرعامل و تمامی همکاران گرانقدر این شرکت که در به ثمر نشاندن این رویداد مهم در مدت کوتاه 6 ماهه نقش بسزایی داشتند تشکر و قدردانی کنم.
گفتنی است شرکت گاز استان یزد در کنار توسعه شبکه های گازرسانی و تأمین گاز پایدار و ایمن، ارائه خدمات الکترونیک را با هدف بهبود کیفیت خدمات رسانی به مشترکین گاز طبیعی در راستای سیاست های دولت الکتروینک در دستور کار خود قرار داده که رونمایی از سامانه خدمات الکترونیکی و اشتراک پذیری اینترنتی این شرکت از جمله اقدامات شاخصی است که در این خصوص صورت پذیرفته و قطعاً منجر به افزایش رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان خواهد شد.