به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، بانکداری الکترونیکی به معنای یکپارچه سازی بهینه کلیه فعالیت های یک بانک از طریق بکارگیری فن آوری نوین اطلاعات مبتنی بر فرآیندهای بانکی، منطبق بر ساختار سازمانی بانک هاست که امکان ارائه خدمات مورد نیاز مشتریان را فراهم می کند.
استقرار نظام بانکداری الکترونیکی، مستلزم توجه به امکان پذیر بودن آن در محیط فنی، اقتصادی، مالی و نیروی انسانی است که از این حیث، باید به موارد فنی مربوط به در دسترس بودن سخت افزار، نرم افزار و آگاهی از چگونگی توسعه سیستم بانکداری الکترونیکی که جوابگوی نیاز مشتریان باشد، توجه ویژه داشت.
بانک قرض الحسنه مهر ایران با برخورداری از نیروی انسانی ماهر، متخصص و جوان و بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا، با هدف صرفه جویی در زمان مشتریان و مراجعین خود برای دریافت خدمات حضوری، به راه اندازی دومین پیشخوان الکترونیکی در استان همدان اقدام کرد.