به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، با اعلام مدیریت تولید و پشتیبانی نرم افزار، بانک ایران زمین در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و به منظور دسترسی هرچه بیشتر مشتریان به این خدمات اقدام به راه اندازی چهار سرویس جدید پیامکی کرد.
سرویس های پیام کوتاه بانک ایران زمین به مشتریان این امکان را می دهد که در وقت و هزینه خود صرفه جویی نموده و بخشی از امور بانکی خود را از طریق این سیستم به انجام رسانند.
مشتریان گرامی می توانند با ارسال اعداد زیر به شماره 30006905 از امکانات این سامانه بهره مند شوند:
ردیف |
عنوان سرویس |
شرح عملیات |
1 |
دریافت آنی لینک دانلود همراه بانک ایران زمین- نسخه اندروید |
ارسال عدد 4 به شماره پیامک 30006905 |
2 |
دریافت آنی لینک دانلود همراه بانک ایران زمین- نسخه آیفون |
ارسال عدد 5 به شماره پیامک 30006905 |
3 |
دریافت آنی لینک دانلود همیار بانک ایران زمین |
ارسال عدد 6 به شماره پیامک 30006905 |
4 |
دریافت لینک اتصال به اینترنت بانک ایران زمین |
ارسال عدد 7به شماره پیامک 30006905 |
لازم به ذکر است در انتهای سال گذشته نیز پنج سرویس پیامکی راه اندازی شده بود که مشتریان می توانند با ارسال اعداد زیر از امکانات آن بهره مند شوند.
ارسال عدد ?: دریافت رتبه و امتیاز مشتری در جشنواره آوای ایران زمین (زمان جشنواره به پایان رسیده است)
ارسال عدد ?: دریافت شناسه شبای تمامی حسابهای شما در بانک ایران زمین
ارسال عدد ?: دریافت نام کاربری و کلمه عبور باشگاه مشتریان بانک ایران زمین
ارسال شماره ضمانتنامه: استعلام آنی ضمانت نامههای بانک ایران زمین
ارسال شماره تلفن همراه: استعلام شماره کارت ایران زمین جهت انجام عملیات انتقال وجه کارت به کارت
گفتنی است، بانک ایران زمین در راستای برنامه های توسعه ای بانکداری الکترونیک تلاش می کند با استفاده از آخرین فناوری ها، محیطی امن جهت مشتریان بانک در حوزه مبادلات الکترونیکی فراهم سازد.