پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 621635 تاریخ : 1401/09/12-22:11:54
,10025,
دیدار مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت روز بیمه با جمعی از کارکنان و نمایندگان

تبریک 13 آذر ماه روز بیمه

دیدار مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت روز بیمه با جمعی از کارکنان و نمایندگان

مدیرعامل شرکت بیمه کوثر هم زمان با روز بیمه با جمعی از کارکنان و نمایندگان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل بیمه کوثر در ابتدای این مراسم، ضمن تبریک این روز به فعالان و تلاشگران صنعت بیمه، تصریح کرد: خداوند را شاکرم که توفیق خدمتگزاری به مردم کشور عزیزمان در این عرصه را نصیب ما کرده است. اکنون وظیفه ماست که بی هیچ منتی و در نهایت تکریم، خدمات مطلوب و به موقع بیمه ای را به مردم شریف این مرز و بوم ارائه دهیم و با همراهی آنان در زمان وقوع حوادث طبیعی و غیرطبیعی پیام آور آرامش و امنیت برای هم وطنان مان باشیم.

ابوالفضل آقادادی خاطرنشان کرد: امید است با راهبری نهاد ناظر و بهره مندی از سیاست های ارزش آفرین مدیران، نوآوری، خلاقیت و هم افزایی کارکنان و شبکه فروش خانواده بزرگ صنعت بیمه و همچنین استفاده از فن آوری های نوین و هوشمندسازی، زمینه های سرعت بخشی حرکت چرخ دهنده های صنعت پشتیبان ، آرامش بخش و اطمینان آفرین بیمه و در نهایت ایجاد توسعه اقتصادی و رفاه اجتماعی مردم فراهم شود.

وی افزود: شرکت بیمه کوثر با بهره گیری از تدبیر، تعهد، همدلی، هماهنگی و تقویت کارتیمی میان سرمایه های انسانی اعم از مدیران توانمند، کارکنان ارزشمند و نمایندگان پرتلاش و نیز فرهیختگی سهام داران توانست با افزایش سودآوری و هوشمندسازی عملیات بیمه گری و اکنون با نوید پرداخت خسارت برخط، رضایت ذی نفعان را بیش از پیش فراهم کند.

مدیرعامل بیمه کوثر با بیان اینکه هم افزایی و تبادل دانش و تجربه میان کارکنان ستاد و صف و نیز اعضای شبکه فروش دو هدف اصلی شرکت، رضایت مشتریان و سودآوری را محقق می کند و همچنین موجب تسریع در اجرای برنامه ها و بهبود نقشه راه معاونت ها و مدیریت های ستاد و صف می شود، گفت: جلسه های هم اندیشی باید با محوریت های مشتری مداری و اعتمادسازی، توانمندسازی کارکنان و شبکه فروش و نیز شفافیت و انضباط مالی به طور مستمر و به صورت برخط برگزار شود.

ابوالفضل آقادادی افزایش ارائه خدمات برخط را یکی از عوامل موثر در افزایش رضایت ذی نفعان برشمرد و بیان کرد: سامانه «بیمه کوثر من» با همدلی و همکاری اعضای خانواده بیمه کوثر راه اندازی و عملیاتی شد و با تکمیل این سامانه خدمات بیمه ای در بخش های صدور و خسارت بدون محدودیت زمانی و مکانی به اقشار مختلف ارائه می شود.

وی رعایت اصول اخلاقی و داشتن ویژگی های حرفه ای را برای نیروهای انسانی مهم دانست و افزود: این ویژگی های حرفه ای می تواند شامل توکل، تخصص، تعهد، تعلق، تداوم، تحول و تکامل باشد.

مدیرعامل بیمه کوثر در پایان با تاکید بر پایبندی یکایک کارکنان شرکت به شعار «خیر کثیر» گفت: از کارکنان شرکت ما با فرهنگ خاص «کوثری» انتظار می رود در انجام کارهای مختلف و تعامل با همه ذی نفعان، اعم از بیمه گذاران، بیمه شدگان، زیان دیدگان، نمایندگان، کارگزاران و حتی سهام داران، به نحوی عمل کنند که مخاطبان ما از هر قشری، طعم خدمت خوب و شایسته را بچشند و کرامتشان حفظ شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 237
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران